Administratief medewerker parttime

Start People

  • Utrecht
  • € 2.900-3.200 per maand
  • Tijdelijk
  • Deeltijds
  • 1 dag geleden
dropdownOpen && $refs.languageDropdownMobile.scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'end' }), 200)" class="flex justify-between shadow-xs rounded cursor-pointer">NederlandsEnglishDeutschpolskiZoekenVacatures Hele siteZoek vacaturesWanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en Enter om te selecteren. Touch-apparaatgebruikers, verkennen door aanraking of met veegbewegingen. Leeg veldToon vacaturesZoek op websiteToon resultaten When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select.Populaire zoekopdrachtenArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...ArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...Administratief medewerker parttime€2.900 - €3.200Vacature nummer: 2025-38203Vacaturedetails
  • • Parttime
  • • Utrecht
  • • MBO 4
Neem contact opVacature informatieAls administratief medewerker bedrijfsbureau speel je een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse processen op onze productielocatie in Utrecht. Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar jouw organisatorische vaardigheden en oog voor detail van grote waarde zijn. Samen met je directe collega zorg je ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt, terwijl je ook de vrijheid krijgt om je takenpakket deels zelf vorm te geven. Dit maakt de functie niet alleen afwisselend, maar ook een kans om echt impact te maken binnen ons team. Wat je gaat doen:
  • Administratieve taken zoals het verwerken van bestellingen, leveringen en voorraadbeheer.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor chauffeurs, leveranciers, bezoekers en collega's.
  • Ondersteunen van de bedrijfsleider, productiechefs en technische dienst met facturen, urenregistratie en schema's.
  • Zorgen voor een gastvrije ontvangst van bezoekers en het regelen van praktische zaken op locatie.
  • Samenwerken met je collega en eventueel extra taken oppakken zoals klantcontact, logistiek of procesoptimalisatie.
Lees meer...Salaris€2.900 - €3.200DienstverbandParttimeOpleidingMBO 4LocatieUtrechtContracttypeVast1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over de functieAls administratief medewerker bedrijfsbureau speel je een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse processen op onze productielocatie in Utrecht. Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar jouw organisatorische vaardigheden en oog voor detail van grote waarde zijn. Samen met je directe collega zorg je ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt, terwijl je ook de vrijheid krijgt om je takenpakket deels zelf vorm te geven. Dit maakt de functie niet alleen afwisselend, maar ook een kans om echt impact te maken binnen ons team. Wat je gaat doen:
  • Administratieve taken zoals het verwerken van bestellingen, leveringen en voorraadbeheer.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor chauffeurs, leveranciers, bezoekers en collega's.
  • Ondersteunen van de bedrijfsleider, productiechefs en technische dienst met facturen, urenregistratie en schema's.
  • Zorgen voor een gastvrije ontvangst van bezoekers en het regelen van praktische zaken op locatie.
  • Samenwerken met je collega en eventueel extra taken oppakken zoals klantcontact, logistiek of procesoptimalisatie.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Wat we je bieden
  • Salaris tussen € 2.900,- en € 3.200,- bruto per maand.
  • Een vast contract voor zekerheid en stabiliteit.
  • Flexibele werktijden: 20-32 uur per week(verdeeld over 5 dagen), passend bij jouw agenda.
  • 25 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om extra dagen te kopen.
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4% en een uitstekende pensioenregeling.
  • Gratis parkeergelegenheid en fietsenstalling op eigen terrein.
  • Ruimte voor persoonlijke groei met opleidingsprogramma's en interne doorgroeimogelijkheden.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Functie-eisenWe zoeken een zelfstandige en flexibele administratief medewerker met sterke organisatorische vaardigheden.
  • MBO-werk- en denkniveau door opleiding en/of ervaring
  • 1-2 jaar ervaring met MS Office (Word, Excel)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen
  • Beschikbaar voor 20-32 uur per week
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over het bedrijfBij dit bedrijf in Utrecht werk je in een familiebedrijf met een rijke geschiedenis en een duidelijke missie: bijdragen aan de toekomst van voedselproductie. Hun kernwaarden - samenwerking, initiatief en groei - staan centraal in alles wat ze doen.Wat hen uniek maakt, is onze open en collegiale cultuur waarin iedereen elkaar kent en waardeert. Ze bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, innovatieve projecten en een gezonde werk-privébalans. Bovendien is de locatie in Utrecht een belangrijk knooppunt binnen onze organisatie.Ben jij klaar om samen te bouwen aan een duurzame toekomst?Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Toch nog vragen?Vul het sollicitatieformulier inSchrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.VoornaamAchternaamE-mailadres !\.)@(?!\.)([A-Za-z0-9.-]+\.[A-Za-z]{2,})$" data-val-required="Het verplichte veld E-mailadres is niet ingevuld." id="EmailAddress" name="EmailAddress" placeholder="iemand@example.com" type="text" value="" x-bind="emailInput" /> 0" x-transition.opacity> Bedoelde je ?Bevestig E-mailadresMobiel telefoonnummerVoer een geldig telefoonnummer in. Bijvoorbeeld +31612345678, 0031612345678 of 0612345678.Ik woon in NederlandPostcodeVoer een geldige Nederlandse postcode in die bestaat uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Bijvoorbeeld 0000 AA.CV (optioneel)Upload hier jouw CV. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je CV, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je CV dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.Motivatie (optioneel)Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.VerstuurWist je dat...Wij jou persoonlijk begeleiden in jouw zoektocht!Weet je nog niet precies wat je wilt gaan doen maar wil je daar graag in begeleid worden? Meld je dan nu aan en wij gaan je persoonlijk helpen!Ook al gekeken naar deze vacatures?Bekijk snel onze nieuwste vacatures op de website en wellicht vind jij wel direct jouw droombaan!

Start People