
Supervisor Technical Service
- Hattem, Gelderland
- Vast
- Voltijds
- Leidinggeven aan en samenwerken met het team van de afdeling W&R bike en fish.
- Beoordelen, registreren, opvolgen en evalueren van service- en (bike)garantieclaims volgens Shimano-richtlijnen.
- Zorgen voor correcte organisatie, administratie en rapportage rondom technische documentatie, garantieclaims, terugkerende vragen en systemen.
- Repareren van goederen die door klanten worden opgestuurd en aanbevelingen doen voor verbeteringen bij geconstateerde gebreken.
- Vragen beantwoorden en technische ondersteuning en advies bieden aan klanten en collega’s.
- Verzamelen van marktinzichten via klantfeedback, klachten, vragen en technische ondersteuning bij evenementen.
- Bijdragen aan, formuleren van en uitvoeren van verbeteringen binnen de afdeling Customer Service.
- Leidinggevende ervaring is vereist (op zijn minst 3 jaar).
- Minimaal 36-40 uur per week beschikbaar.
- Klantgericht en gericht op het verbeteren van onze huidige serviceverlening en klaar voor de toekomst waarin klantbehoeften snel veranderen.
- Technische kennis van onze producten en technologieën is een pré.
- Flexibel, gestructureerd en een positieve mindset (glas is halfvol).
- Taalvaardigheden: Nederlands en Engels; Frans is een pré.
- Vaardigheid in Microsoft Office.