
Administratief Medewerker
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Verwerken van inkoop- en verkooporders en bijbehorende facturen;
- Bijhouden en verrijken van het artikelbestand;
- Verwerken van prijswijzigingen voor leveranciers en klanten;
- Crediteurenadministratie;
- Voorraadbeheer en CRM-gegevens vullen voor het klantportaal;
- Invoeren van verkoopacties in het ERP-systeem.
- Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een administratieve richting;
- Ervaring met administratieve processen, bij voorkeur in een vergelijkbare functie;
- Bekendheid met Microsoft Business Central/Dynamics en Microsoft Office;
- Nauwkeurig, proactief en communicatief vaardig;
- Goed in het beheren van verschillende taken en prioriteiten.
- Een zelfstandige functie binnen een betrokken en ambitieus team;
- Dynamische werkomgeving met veel afwisseling;
- Marktconform salaris passend bij jouw ervaring;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, training en opleiding;
- Een prettige werksfeer waarin jouw inzet echt gewaardeerd wordt.