
Coördinerend medewerker backoffice
- Alphen aan de Rijn, Zuid-Holland
- € 3.000-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het coördineren en optimaliseren van administratieve processen op de centrale backoffice
- Je schakelt met diverse stakeholders (o.a. klanten en accountants) om informatie en processen op elkaar af te stemmen
- Je ondersteunt bij Wwft-controles en het gebruik van klantportalen
- Plannen, prioriteren en overzicht houden over lopende projecten en taken binnen het team
- Bijdragen aan procesverbeteringen en het begeleiden van collega's bij hun werkzaamheden
- Salaris passend bij jouw kennis en ervaring
- Zicht op een vast dienstverband
- Parttime of fulltime werkweek vanaf 32 uur per week
- Ruimte voor jouw groei en ontwikkeling
- Winstdeling afhankelijk van prestaties
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo+ niveau
- Ervaring met Microsoft Office en AFAS
- Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Bij voorkeur affiniteit met of kennis van klantportalen en Wwft-controle
- Je kunt goed overweg met vertrouwelijke informatie