
Customer Support Technician - Expert Desk (Ede)
- Ede, Gelderland
- Vast
- Voltijds
- Het bieden van technische ondersteuning aan klanten via telefoon, e-mail of ons ticket-systeem;
- Het uitvoeren van preventief onderhoud aan de werkplekapparatuur en-software apparatuur van klanten;
- Het bijhouden van documentatie over klantproblemen en oplossingen, evenals het communiceren van nieuwe oplossingen naar andere teams binnen Simac;
- Je pakt samen met je team 1e en 2e lijns tickets op van klanten;
- Je denkt proactief mee met klanten over de inrichting van hun IT-landschap;
- Je bent verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning aan onze retail-klanten, H=hierbij kun je denken aan hard- en software problemen gerelateerd aan kassasystemen, werkplekken van medewerkers, zoals laptops, printers, scanners, etc.
- Een sociale en klantgerichte instelling;
- Enige kennis en/of affiniteit met IT;
- Het vermogen om snel te kunnen schakelen en onder druk te kunnen werken;
- De bereidheid om ook in avonden en in het weekend te werken;
- Een proactieve instelling en goed kunnen werken in teamverband.
- Een aantrekkelijk salaris, passend bij de kennis en ervaring die je met je meebrengt;
- Een laptop van de zaak;
- Een bonus in de vorm van een winstafhankelijke eindejaarsuitkering van max 1 maandsalaris;
- 26 vakantiedagen, met de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
- 8% vakantiegeld;
- Een bijdrage van 8% aan je pensioen van door Simac, wat je daarnaast afdraagt bepaal je zelf;
- De mogelijkheid tot deelname aan ons vitaliteitsprogramma 'Simac Fit & Vitaal' met daarin o.a. programma's voor mentaal welzijn (Openup, Fello), fysiek welzijn (Fitcoins, Pausit), en regelingen voor het inrichten van een thuiswerkplek;
- De mogelijkheid tot deelname aan onze collectieve zorgverzekering;
- De mogelijkheid om hybride en flexibel te werken;
- Een internet- en thuiswerkvergoeding;
- Een prettige werkomgeving bij een warme, familiaire organisatie waar mens en technologie centraal staan;
- Een werkgever die investeert in jouw kennis en opleiding;
- Een reiskostenvergoeding;
- Aanvullende compensatie voor onregelmatige uren, stand-by diensten en gunstige overwerkregelingen.