Customer Service medewerker Franse taal 36-40 uur
Suc6 Recruitment
- Venlo, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Techniek
, * Sales / MarketingRegio
- Noord Limburg
- HBO
- Het nauwkeurig verwerken van aanvragen en bestellingen die via telefoon, e-mail of digitale platforms worden ontvangen.
- Het tijdig en professioneel beantwoorden van vragen van distributeurs en het verkoopteam.
- Het coördineren van order gerelateerde informatie tussen afdelingen om een soepele uitvoering te waarborgen.
- Het afhandelen van RGA-verzoeken, facturen, planningsdetails, kredieten en debieten.
- Het implementeren van bedrijfsbeleid en servicestandaarden in alle klantinteracties.
- Bijdragen aan procesverbeteringen om de servicekwaliteit en efficiëntie te verbeteren.
- Collega's ondersteunen en helpen met aanvullende taken zoals toegewezen door de customer service manager
- Een professionele toon handhaven in alle verbale en schriftelijke communicatie.
- Assisteren bij de telefooncentrale om een snelle respons te waarborgen.
- Verkoop- en marketingprojecten ondersteunen wanneer nodig.
- een vaste positie in een dynamische en ondersteunende werkomgeving binnen een internationale organisatie en natuurlijk een concurrerend salaris- en voordelenpakket, inclusief (deels) mogelijkheden om thuis te werken.
- kansen voor voortdurende leren en professionele ontwikkeling
- een rol met impact, waarbij jouw inbreng helpt de klantbeleving vorm te geven
- flexibiliteit in werktijden om aan de behoeften van het bedrijf en de klant te voldoen.
- 27 vakantiedagen
- 13 e maand
- Woon achtig in de omgeving van Venlo,
- 36 tot 40 uur beschikbaar en je kunt zelfstandig werken.
- Goede kennis van de Engelse, Nederlandse taal en Franse taal
- Je hebt 3-5 jaar werkervaring in de customer service .
- Als je vergelijkbare customer service hebt in een technische, (internationale) productieomgeving, zou dat een groot pluspunt zijn.