
Operationeel support medewerker
- Maastricht, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Controleren van facturen;
- Bewaken van servicelevels en opvolgen van leveranciersafspraken;
- Samenwerken aan projecten en verbeterinitiatieven binnen Q-Park Nederland;
- Initiëren van verbetervoorstellen om processen slimmer, efficiënter en klantgerichter te maken;
- Analyseren van processen en data om problemen te achterhalen en verbeterkansen te signaleren;
- Coördineren en oplossen van operationele incidenten en storingen in de parkeergarages en systemen.
- Een salaris tussen €14,42 en €17,31 bruto per uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
- Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer van € 0,23 per km of 100% OV vergoeding;
- Toeslagen van 50% op zaterdag en zondag, 25% tussen 19:00 en 23:00 uur en 35% tussen 23:00 en 07:00 uur;
- 8,33% vakantietoeslag en 25 vakantiedagen (op fulltime basis);
- Een collectieve zorgverzekering;
- Direct deelname aan de pensioenregeling;
- Toegang tot de Adecco Academy, een online systeem met 150+ trainingen en cursussen.
- Communicatief sterk en meerdere ballen tegelijk in de lucht kan houden;
- Beschikt over minimaal een MBO-niveau 4 of HBO-opleiding;
- Bij voorkeur meerdere jaren werkervaring heeft in een commerciële en klachtgerichte organisatie;
- Beschikbaar is voor 32 uur tot 40 uur per week;
- Beschikt over een groot oplossend vermogen en actiebereidheid;
- Goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
- Sleutelwoorden die voor jou kenmerkend zijn: structuur, analytisch, proactief en zelfstandig;