Administratief medewerker

Adecco

  • Eindhoven, Noord-Brabant
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 17 dagen geleden
Wil jij graag zelf je werktijden bepalen? Heb jij ervaring met SAP en ben je op zoek naar een tijdelijke administratieve klus? Wil je graag vanuit huis werken maar ook af en toe op locatie? Lees dan snel verder!Je gaat orders in SAP wegwerken, Inkooporders aanmaken en ordernummers aanmaken. Je mag je uren zelf invullen en kunt, na een kennismaking op locatie, ook vanuit huis werken. Je hebt voldoende kennis en ervaring met SAP ( inkoop) zodat je direct zelfstandig aan de slag kunt.Wat bieden wij:
  • Een wekelijks betaald salaris
  • Een salaris in overleg, afhankelijk van je werkervaring en kennis.
  • En tijdelijke baan voor ongeveer 20 uur in de week
  • 8,33% vakantietoeslag
  • 25 verlofdagen (op fulltime basis)
  • Een collectieve zorgverzekering
  • Pensioenregeling vanaf dag 1
  • Daarnaast werken wij samen met jou aan je persoonlijke ontwikkeling. Zo heb jij gedurende je contract toegang tot Adecco Academy, een online platform met diverse trainingen en cursussen
Waar ga je werken?Onze opdrachtgever is een jong productiebedrijf in de buurt van Eindhoven. Door hun manier van produceren willen ze de voetafdruk op de wereld zo klein mogelijk maken.Wat vragen wij?Ervaring met SAP (inkoop) is een must!Kennis van de Nederlandse taal minimaal A1 of A2 niveau.Interesse?Reageer door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel via 040-2394999 of mail

Adecco