
HR Manager
- Zuid-Holland
- € 5.631-7.417 per maand
- Vast
- Voltijds
- 1 dagen geleden geplaatst
- Vacature nummer: V-20049272
- Ontwikkelen en actualiseren van strategisch HR-beleid op thema's als instroom, doorstroom, duurzame inzetbaarheid, diversiteit & inclusie, leren & ontwikkelen en arbeidsvoorwaarden;
- Vertalen van organisatie- en collegebesluiten naar praktische HR-oplossingen;
- Adviseren van directie en management over personele en organisatievraagstukken;
- Leidinggeven aan het HR-team en bevorderen van professionele samenwerking;
- Monitoren en analyseren van HR-kengetallen en signaleren van trends en ontwikkelingen;
- Begeleiden van organisatieveranderingen en cultuurtrajecten;
- Zorgdragen voor actuele kennis van wet- en regelgeving binnen het gemeentelijk domein (o.a. Cao Gemeenten, Wet normalisering rechtspositie ambtenaren);
- Onderhouden van contacten met interne en externe stakeholders (vakbonden, arbeidsmarktpartijen, opleidingsinstellingen).
- Contract voor bepaalde of onbepaalde tijd bij YER;
- Salaris volgens Schaal 13 van de cao Gemeenten: minimaal €5.631 en maximaal €7.417 o.b.v. 36 uur;
- Reiskostenvergoeding of de mogelijkheid tot een lease auto;
- Eindejaarsuitkering van 7,55%, maandelijks naar rato uitgekeerd;
- Jaarlijkse vakantietoeslag van 8,33%;
- Per directe pensioenregeling voor een leuke en onbezorgde oude dag;
- Deelname aan persoonlijke coachingstrajecten;
- Persoonlijke begeleiding en evaluatiemomenten;
- Meerdere trainingen en opleidingen per jaar via het YER Kenniscentrum
- Hbo of wo bachelor/master diploma in de richting van HRM, bedrijfskunde of vergelijkbaar;
- Kennis van arbeidsrecht, CAO gemeenten en actuele HR-thema's;
- Relevante leidinggevende werkervaring bij voorkeur bij een gemeentelijke organisatie;
- Ervaring in strategisch HR-werk en verandermanagement;
- Coachende vaardigheden en het vermogen om talent te herkennen en ontwikkelen;
- Sterke mondelinge vaardigheden en aanpassingsvermogen in communicatiestijl;
- Vermogen om collega's te enthousiasmeren en motiveren.