
Technisch support specialist ICT
- Nuenen, Noord-Brabant
- € 3.000-4.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Beantwoorden van klantvragen en oplossen van technische problemen.
- Fungeren als eerste aanspreekpunt en “gatekeeper” voor binnenkomende meldingen.
- Analyseren van storingen en afstemmen met collega's bij complexe situaties.
- Het op afstand beheren en ondersteunen van systemen
- Snel en doeltreffend schakelen binnen de organisatie om tot oplossingen te komen.
- Werken met diverse klanten en systemen, waardoor geen dag hetzelfde is.
- Een bruto maandsalaris tussen de € 3000,- en 4000,- op fulltime basis (afhankelijk van ervaring);
- 25 vakantiedagen per jaar;
- 13 adv dagen per jaar;
- Reiskostenvergoeding;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Ontwikkelmogelijkheden in een succesvolle en groeiende organisatie.
- Een goede pensioenregeling;
- Een fijne, uitdagende werkplek met een familiair gevoel. Waar ruimte is voor eigen inbreng, frisse nieuwe ideeën en eigen verantwoordelijkheid;
- En last but not least; het betreft een baan op basis van werving en selectie. Bij aanname krijg je dus direct een contract bij het bedrijf zelf.
- MBO-opleiding afgerond in Elektrotechniek of ICT (niveau 3 of 4)
- Kennis van ICT, datanetwerken, (zorg)domoticasystemen en Windows, Android en Linux
- Ervaring met het ondersteunen van klanten en hun (IT-)apparatuur, verbonden apparaten en cloudplatforms
- Ervaring met netwerkconfiguratie, protocollen (TCP/IP, VPN) en draadloze communicatie.
- Bekend met de werking van ITSM-tools en je hebt bij voorkeur gewerkt met TOPDesk
- Je beheerst de Nederlandse taal - zowel mondeling als schriftelijk
- Je weet klanten telefonisch goed te helpen en blijft rustig en duidelijk communiceren
- Dankzij jouw proactieve houding en luistervaardigheden begrijp je precies wat de klant nodig heeft - en je biedt echte oplossingen.