
Client Service Manager
- 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je bent het vaste aanspreekpunt voor de klant gedurende de hele contractperiode.
- Je bewaakt en onderhoud SLA’s, KPI’s en serviceafspraken (DAP) en stuurt actief op prestaties en naleving.
- Je monitort pro-actief de kosten, randvoorwaarden en servicekwaliteit – en grijpt in waar nodig.
- Je begeleidt wijzigingen en verbeteringen in de dienstverlening in deze complexe (internationale) klantomgevingen.
- Je signaleert kansen voor uitbreiding, optimalisatie of innovatie van de dienstverlening.
- Je regisseert escalaties, coördineert de opvolging en borgt structurele oplossingen.
- Je werkt nauw samen met service experts, leveranciers en sales om alles op elkaar af te stemmen.
- Je bouwt aan klantvertrouwen, langdurige relaties en verhoogt klanttevredenheid.
- Je bespreekt de KPI-afspraken middels standaard of maatwerk rapportages in tactisch/operationele overleggen.
- Een fulltime contract met een passend salaris afgestemd op jouw ervaring en expertise.
- 37 vakantiedagen voor een gezonde werk-privébalans.
- Een leaseauto.
- Eindejaarsuitkering, onkostenvergoeding, vakantietoeslag en pensioensregeling.
- Doorgroeimogelijkheden binnen de Canon organisatie.
- Uitgebreid opleidingstraject met welcome day, business introduction meetings en e-learnings.
- Ontwikkelingsmogelijkheden via de Canon 'Development Hub'.
- Sterke samenwerkingscultuur gebaseerd op het Japanse Kyosei.
- Hbo- of wo-werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van bedrijfskunde, services of IT.
- Minimaal 3-5 jaar werkervaring in een klantgerichte of servicegerichte functie.
- Kennis van SLA-management, ITIL-processen en service delivery.
- Aantoonbare ervaring met het managen van complexe klantomgevingen.
- Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om informatie te vertalen naar verbetervoorstellen.
- Gedreven, ambitieus en empathisch richting interne en externe relaties.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring met projectmatig werken en samenwerking met verschillende stakeholders.
Canon verrijkt levens en bedrijven op onvoorstelbare, nieuwe manieren. Jij kunt een rol spelen bij het vormgeven van de toekomst van een bedrijf dat sterk, ambitieus en attent is, waar mensen samen geweldige dingen doen. Jij kunt het uitzonderlijke verwachten en het uitzonderlijke bereiken, met's werelds beste imaging bedrijf.Living and working together for the common good.