
Klantadviseur Cliënt Service Bureau
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vrijwilliger
- Voltijds
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt affiniteit met de ouderenzorg;
- Je bent bekend met wet- en regelgeving rondom de Nza en WLZ/ZVW/WMO of bereid je hierin te verdiepen;
- Je kunt ingewikkelde regels vertalen naar begrijpelijke informatie;
- Een afgeronde studie en werkervaring in de zorg- of hulpverlening is een pré. Maar we nodigen ook kandidaten met een andere opleidingsrichting uit te solliciteren.
- een salaris in FWG 50, CAO VVT (max. € 4.480,21 op basis van 36 uur per week)
- een 13e maand (8,3%) en vakantiegeld (8%)
- een contract van 12 maanden met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd;
- Trainingen en opleidingen om te ontwikkelen!
- Regelmatige werktijden voor een goede balans tussen werk en privé
- Een pensioenregeling voor jouw eigen oude dag (PFZW)
- Reiskostenvergoeding om op je werkplek te komen
- Meer weten over jouw arbeidsvoorwaarden? Bekijk dan de
Het Cliënten Service Bureau (CSB) is verantwoordelijk voor alle in- en doorstroom van nieuwe cliënten bij Amsta. Wij ondersteunen en adviseren bij het aanvragen van indicaties, beheren de wachtlijsten voor de verschillende locaties en realiseren de plaatsingen. Het is een dynamische afdeling waar samenwerken vanzelfsprekend is.Enthousiast?Stuur je CV en motivatiebrief via onderstaande sollicitatiebutton.Wil je meer informatie over deze functie of heb je een vraag? Neem dan contact op met Ky Thoes (Recruiter) via .
- Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en het opvragen van een referentie zijn onderdeel van de selectieprocedure.