Medewerker ICT-servicedesk

Experis

  • Deventer, Overijssel
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 29 dagen geleden
🛠️ Functieomschrijving
  • Eerste aanspreekpunt voor collega's bij ICT- en telefonieproblemen;
  • Registreren, analyseren en (laten) oplossen van incidenten via de servicedesktool;
  • Beheren en installeren van hardware, software, devices en gebruikersaccounts;
  • Instrueren en begeleiden van gebruikers bij het werken met systemen en apparatuur;
  • Toezien op leverancierswerkzaamheden en uitvoeren van acceptatietests;
  • Signaleren van knelpunten, bijdragen aan verbeteringen en meedraaien in projecten.
Een stabiele, mensgerichte organisatie met maatschappelijke impact. De werkomgeving is collegiaal en gericht op samenwerking. Er is veel aandacht voor ontwikkeling, werkplezier en een goede balans tussen werk en privé. ICT speelt een cruciale rol in de ondersteuning van interne professionals.

Experis