Financieel medewerker Vastgoed

Page Personnel

  • Amersfoort, Utrecht
  • € 36.000-50.400 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële huuradministratie en beheert de verschillende huren die betaald worden, hieronder valt ook facturatie;
  • Je hebt de taak om ervoor te zorgen dat data vanuit huurovereenkomsten worden verwerkt en gecontroleerd in het administratiesysteem;
  • Het is aan jou om de servicekostenafrekeningen en overheidsbelastingen te controleren en verwerken met betrekking tot de panden;
  • Je bent de persoon waarbij iedereen terecht kan voor zaken betreft huuradministratie;
  • Jouw verantwoordelijkheid is het verzorgen en ontwikkelen van diverse rapportages en stelt procesverbeteringen voor (intern en voor de globale organisatie);
  • Binnen de rol zullen ook ondersteunde taken omvatten;
  • Communiceren met verhuurders en winkels, over storingen.
  • Opstellen van concepten zoals (onder)huurovereenkomsten;
  • Het beheren van communicatie met de overheid, winkels verhuurders en makelaars.
De rol met genoeg variatie waarbij veel diverse werkzaamheden op je pad komen!|Sluit je aan bij een organisatie die continu in groeiende beweging is.
  • Je hebt minimaal MBO+ werk- denkniveau en je bent geïnteresseerd in vastgoed;
  • Je bent sterk met financieel administratief werk, met relevante ervaring (liefst binnen vastgoed);
  • Je hebt een actieve aanpak, bent accuraat, flexibel, proactief, kritisch en enthousiast!
  • Je hebt gevorderde kennis van Excel en goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt kennis en ervaring met REMS.
Voor onze vaste klant zijn we opzoek naar een lease administrator. Het is een retail organisatie en wereldleider. De organisatie waar je deze positie gaat uitvoeren bevindt zich in de omgeving Amersfoort. De reden voor hen om deze vacature open te zetten is vanwege de vervanging van een collega. De organisatie is van internationale aard, maar je zal komen te werken in het Shared Service Center in Amersfoort. Hierin zijn ook de afdelingen Finance, Customer Service, Sales, Logistiek, Supply Chain en IT onder andere te vinden. Deze afdeling opereert losstaand, maar rapporteert aan de finance afdeling. De sfeer binnen het team is informeel, er wordt veelal op kantoor gewerkt, maar er is ruimte voor flexibiliteit (in de vorm van hybride werk + 1 dag thuiswerken).Onze opdrachtgever biedt mooie voorwaarden waaronder een markt conform salaris op basis van een fulltime werkweek. Daarbij zijn er ook mooie secundaire voorwaarden zoals jaarlijkse bonussen, vakantietoeslag, uitstekende pensioen regeling en een laptop.

Page Personnel