
Manager Global Service Desk - IT & OT support
- Veghel, Noord-Brabant
- € 6.500-8.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Leiderschap en dagelijkse aansturing: je ontwikkelt teams en individuen, werft gericht nieuw talent en schakelt met het Major Incident Management team en Expert Support om escalaties te voorkomen of effectief te managen.
- Stakeholdermanagement en het creëren van de juiste randvoorwaarden: je creëert een omgeving waarin het team optimaal kan presteren. Je schakelt proactief tussen klant, organisatie en operatie, en gaat moeilijke gesprekken niet uit de weg.
- Visie, richting geven aan het team en transformatie: je ontwikkelt en implementeert een meerjarenplan voor de transitie naar een proactieve, meer data gedreven dienstverlening. Je brengt duurzame veranderingen in de organisatie door continue verbeteringen en het verankeren van de benodigde capaciteiten in je team.
- 8–10 jaar leidinggevende ervaring, bij voorkeur in een internationale (service)omgeving
- Een afgeronde bachelor- of masteropleiding
- Aantoonbare ervaring met IT Service Management
- Vermogen om teams te inspireren, ontwikkelen en te laten presteren
- Bereidheid om 24/7 verantwoordelijkheid te dragen bij complexe escalaties
- Uitstekende beheersing van zowel Nederlands als Engels, in woord en geschrift
- 40 vakantiedagen (20 wettelijk + 20 via flexibel budget)
- Hybride werken: 40% thuis, 60% op kantoor
- Flexibele werktijden en een uitgebreid Health & Wellbeing budget (€300 p/j)
- Volledige reiskostenvergoeding voor OV, pensioenregeling, korting op aanvullende zorgverzekering
- Moderne faciliteiten: fitness, fysiotherapie en ergotherapie op locatie
- Ruime opleidingsmogelijkheden via de Vanderlande Academy
- Netwerk- en community-events binnen Vanderlande