Manager Klantenservice en Operations Support
Welkoop
- Gelderland
- € 5.000-6.400 per maand
- Vast
- Voltijds
Zo is de Klantenservice bij Welkoop verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen en klachten van consumenten over producten en bestellingen én het ondersteunen van onze ruim 160 winkels bij operationele vraagstukken. Denk hierbij aan bestellingen, recall-acties en interne processen. Terwijl Operations support de taken-en communicatiestroom tussen het Servicekantoor en onze Welkoop winkels plant en structureert op basis van werkbelasting, voorbereidende communicatie richting actiesen uitvoerbaarheid. Jij bent dan ook de schakel tussen klanttevredenheid en operationele efficiëntie.Je bent een inspirerende en pragmatische leidinggevende voor je teams. Ook heb je een duidelijke visie voor ogen en weet de organisatiestrategie naadloos door te vertalen in operationele plannen.Jouw verantwoordelijkheid
- Leidinggeven: Je motiveert en coacht een team van klantenservice- en operations supportmedewerkers om uitstekende prestaties te leveren.
- Procesoptimalisatie: Je analyseert en verbetert bestaande processen om efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren.
- Strategische planning: Je ontwikkelt en implementeert strategieën voor klantenservice en operations support, met als doel om de NPS te vergroten en de dienstverlening richting onze winkels te verbeteren.
- KPI-beheer: Je stelt KPI's op, monitort prestaties en stuurt bij waar nodig.
- Samenwerking: Je werkt samen met andere afdelingen om een naadloze klantreis te garanderen.
Het team bestaat uit 2 teamleiders waaraan jij direct leidinggeeft, daarnaast zijn 15 betrokken collega'sdie dagelijks het beste uit zichzelf halen om onze klanten en winkels optimaal te ondersteunen. De afdeling is onderverdeeld over de teams Consument, Winkels en Operations Support. Het team werkt hard, maar er is ook ruimte voor gezelligheid. In deze rol rapporteer je aan Marc Krukkert, onze Commercieel Directeur. De historie van Marc ligt binnen commercie en heeft een duidelijke visie op het behalen van onze ambitieuze doelstellingen. Marc is een mensgerichte leider en prikkelt en enthousiasmeert zijn team op weg naar groei!Wie je bent.We kijken voor deze rol naar wat je kunt, maar ook absoluut naar wie je bent. Want werken bij Welkoop betekent werken in een nuchtere organisatie met grote ambities. Daarom vinden we het belangrijk dat je echt bij Welkoop past en jezelf herkent in onze cultuurwaarden.Onze cultuurwaarden.
- Samen winnen.
- Elke dag beter.
- Met plezier.
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting, zoals Bedrijfskunde, Communicatie, Customer Experience Management
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen de retail of vergelijkbaar. Denk aan Manager Klantenservice en/of Customer Experience
- Ervaring met leidinggeven, coachen en procesoptimalisatie
- Ervaring met het werken in een omgeving waarin klantenservice en operations nauw verweven zijn, is een pre.
- Het vermogen om een organisatiestrategie door te vertalen in operationele plannen en vervolgens tot leven te brengen
- Sterk analytisch vermogen en een proactieve houding om verbeterkansen te signaleren
- Je bent klantgericht, resultaatgericht en hebt een hands-on mentaliteit
- Salaris tussen de €5000,- en €6400,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van de fase waarin je zit in jouw carrière
- Resultatenuitkering én eindejaarsuitkering
- Een reiskostenvergoeding van €0,23 per km tot max. 45 km enkele reis
- 38 vrije dagen (25 vakantiedagen en 13 ATV)
- 20% personeelskorting op Welkoop artikelen in onze winkels
- Een goede pensioenvoorziening met een lage werknemersbijdrage van slechts 4%
- Veel ontwikkelingsmogelijkheden via de Welkoop Academie
- Een laptop en telefoon van de zaak
- We werken bij een fulltime dienstverband 3 dagen op kantoor en max. 2 dagen thuis
- Je komt in een zeer betrokken en informele omgeving te werken waar samenwerking en resultaatgericht werken centraal staan
- Je komt te werken in ons mooie kantoor in Apeldoorn Noord!
- Sollicitatie Solliciteer met een duidelijk cv en overtuigende motivatie.
- Kennismaking Binnen 2 weken hoor je van ons. Een WhatsApp cases is onderdeel van de procedure.
- 2e gesprekIs er een klik? We nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek om dieper in te gaan op jouw talenten en de vacature.
- AanbodZien we het allebei zitten? Dan doen we een aanbod.
- WelkomWelkom bij Welkoop!
ROC