
Customer Service tijdelijk 6 maanden
- Capelle aan den Ijssel, Zuid-Holland
- € 36.000-42.000 per jaar
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige orderverwerking;
- Je zorgt voor een premium klantervaring;
- Je zorgt voor een probleemloze leveringsplanning en -beheer via het logistieke portaal:
- Je zorgt voor een nauwkeurig beheer van de orderportfolio (achterstand), voorkom vervallen achterstand en proactief contact met Sales om het wegglijden van de achterstand te voorspellen;
- Je houdt voortdurend de IT-systemen up to date;
- Je beheert alle customer service activiteiten en geeft adequate feedback op vragen van klanten;
- Je draagt zorg voor de enquête na de levering om de tevredenheid van klanten te beoordelen en eventuele problemen met de klant proactief op te lossen.
- Enthousiaste en klantgerichte teamspeler;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid;
- Ervaring met het werken in een helpdesk- of klantenserviceomgeving is een pré;
- Kennis van Salesforce en/of SAP is een pré;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk), Frans is een pré;
- Je bent 40 uur per week beschikbaar en vindt het prettig om vanaf kantoor te werken.
- Salaris: Een bruto maandsalaris tot €3.500,-, afhankelijk van uw ervaring en achtergrond.
- Bonus: Één keer per 4 maanden een bonus tussen de 10 en 15 procent van het jaarsalaris.
- Arbeidstijd: 40 uur per week, met flexibele mogelijkheden in overleg.
- Vakantiedagen: 25 wettelijke vakantiedagen per jaar.
- Pensioenregeling: Deelname aan een goed gefaciliteerd pensioenplan.
- Reiskostenvergoeding: Vergoeding van woon-werkverkeer volgens de geldende regelingen.