
Allround medewerker administratie
- Zandvoort, Noord-Holland Haarlem, Noord-Holland
- € 2.754-3.908 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken op het gebied van Wmo en Maatschappelijke Ondersteuning. Ook per email beantwoorden wij alle 1e lijnsvragen.
- Je informeert, adviseert en kun je de burger met ondersteuningsvragen doorverwijzen naar interne collega's.
- Je fungeert als eerste vraagbaak en doorverwijzer voor externe klanten.
- Je draagt zorg voor de dagelijkse postverwerking en andere administratieve taken.
- Je handelt aanvragen om een Gehandicaptenparkeerkaart correct en zelfstandig af.
- Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze 'Academie Haarlem'.
- Een arbeidsovereenkomst voor 24 - 32 uur per week. Je start met een jaarcontract met zicht op verlenging dan wel een contract voor onbepaalde tijd.
- Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 3.908 bruto per maand (schaal 7) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. Per 1 oktober 2025 volgt er een CAO verhoging van 1,5%.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris, waarmee je zelf je eigen arbeidsvoorwaarden samenstelt.
- We vinden jouw vitaliteit belangrijk en bieden daarom diverse mogelijkheden zoals een fietsregeling, vergoeding van je sportabonnement, online trainingen en andere mogelijkheden om lichamelijk en mentaal fit te blijven.
- Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
- Je beschikt over een afgeronde mbo-4 opleiding.
- Je hebt affiniteit met het zorgdomein en helpt graag onze inwoners die ondersteuning nodig hebben
- Je beschikt over basiskennis van Office en je bent bij voorkeur bekend met Suite4Zorg.
- Je weet de werkzaamheden van het team samen met collega's te prioriteren.
- Je kan goed communiceren met interne en externe klanten.
- Je bent een flexibele teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken.
- Je bent accuraat en je houdt je aan het telefoonrooster.
- Tot slot kan je met verschillende systemen tegelijkertijd om te gaan. Wij werken onder andere met de systemen Suite4Zorg, Proweb, Version, MO-platform.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met René Bohan, tel: 06-39074846 of via email:
Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aanDe selectieprocedure bestaat uit 2 gespreksrondes op kantoor, gevolgd door een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.Wil je meer weten over de organisatie en wat wij bieden? Kijk dan op deze pagina's: /Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!