
Office Assistant
- Middelburg, Zeeland
- € 2.600-3.200 per maand
- Vast
- Voltijds
- Efficiënt agendabeheer en het plannen van vergaderingen en afspraken.
- Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie, zowel digitaal als per post.
- Beheren en archiveren van documenten voor optimale toegankelijkheid en overzicht.
- Coördineren van de voorraad kantoorbenodigdheden en het plaatsen van bestellingen.
- Functioneren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe relaties en bijdragen aan een gastvrije sfeer.
- Een salaris wat kan oplopen tot €3.200,- bruto per maand.
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een parttime of fulltime werkweek van 28 tot 40 uur, naar keuze.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld (op fulltime basis).
- Reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
- Energieke werkomgevingen bij diverse organisaties in Zeeland.
- Uitstekend in plannen en organiseren
- Communicatief sterk, in woord en geschrift
- Ervaring in administratie is een pré
- Zelfstandig met een proactieve aanpak
- Bedreven in Microsoft Office
- Eigen vervoer is gewenst