
HR Specialist
- Den Haag, Zuid-Holland
- € 3.368 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- • Fulltime
- • 's-Gravenhage
- • HBO
- Beantwoorden van vragen via telefoon en e-mail van medewerkers en managers.
- Verwerken van HR-aanvragen, zoals het opstellen van contracten en brieven.
- Doorvoeren van wijzigingen in onze HR-systemen voor recruitment, personeels- en salarisadministratie.
- Ondersteunen van HR-services teams bij dagelijkse werkzaamheden.
- Flexibel inspelen op veranderende prioriteiten en taken binnen het HR-team.
- Beantwoorden van vragen via telefoon en e-mail van medewerkers en managers.
- Verwerken van HR-aanvragen, zoals het opstellen van contracten en brieven.
- Doorvoeren van wijzigingen in onze HR-systemen voor recruitment, personeels- en salarisadministratie.
- Ondersteunen van HR-services teams bij dagelijkse werkzaamheden.
- Flexibel inspelen op veranderende prioriteiten en taken binnen het HR-team.
- Een salaris van €17,- tot €20,- per uur, afhankelijk van jouw ervaring.
- Een tijdelijke functie met een duidelijke start- en einddatum.
- Een fulltime dienstverband van 40 uur per week.
- 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband, plus 8,33% vakantiegeld.
- Flexibiliteit in uitbetaling: kies tussen wekelijkse of vierwekelijkse betaling.
- Toegang tot interne trainingen en mogelijkheden voor professionele groei binnen een dynamische en samenwerkende werkomgeving.
- HBO-diploma en ervaring in administratief HR-werk
- Zelfstandig, zorgvuldig en stressbestendig
- Resultaatgericht met overzicht en aandacht voor details
- Flexibel in taken en werktijden
- Uitstekende communicatieve vaardigheden