
customer service import
- Barendrecht, Zuid-Holland
- € 2.600-2.800 per maand
- Vast
- Voltijds
Deze organisatie heeft vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, en Zweden. In totaal werken op deze vestigingen ruim 700 medewerkers.Voor het kantoor in Barendrecht zoeken wij momenteel een customer service medewerker import. wat bieden wij jou
- Vaste baan
- Gezellig kantoor
- Barendrecht, goed met OV te bereiken
- doorgroei mogelijkheden
- 38,75 uur per week
- Multinational
- Je hebt een eerste ervaring binnen import achter de rug
- Begrippen zoals Incoterms en IMO doen bij jou wel een belletje rinkelen
- Iemand die zich vlot kan uitdrukken in het Nederlands en Engels.
- Verwerken, monitoren en traceren van zeevrachtimportzendingen.
- Dagelijks contact onderhouden met klanten, leveranciers en internationale agentschappen
- Organiseren van leveringen en ondersteunen van managers en de salesafdeling
- Voorkomen van schade en het verwerken van claims (eerste fase)
- Correcte douane-instructies verstrekken aan de douaneafdeling
- Zorgdragen voor een tijdige facturatie en financiële afronding van importdossiers.
- Een informele en internationale werksfeer
- Uitstekende primaire en secundaire voorwaarden met oog voor work-life balans
- Ruimte voor ontwikkeling en zelfontplooiing