Secretarieel & Administratief Medewerker

Gemeente Dalfsen

  • Dalfsen, Overijssel
  • Vast
  • Voltijds
  • 19 dagen geleden
Word jij de onmisbare schakel in ons team?Ben jij een organisatietalent met oog voor detail én voel je goed aan wanneer je moet doorpakken en wanneer juist afstemmen nodig is? Krijg je energie van plannen, regelen en meedenken? Werk je graag zelfstandig én in een dynamisch team? Dan kan dit zomaar jouw nieuwe baan zijn bij de gemeente Dalfsen. Je bent van harte welkom!Als Secretarieel en Administratief Ondersteuner binnen het domein Dienstverlening speel je een belangrijke rol. Je ondersteunt teamleiders, coördineert processen en organiseert bijeenkomsten. Jouw werk is afwisselend, precies en waardevol.Wat ga je doen?Je bent veel meer dan administratieve back-up. Je bent de rechterhand van het managementteam, denkt mee over projecten en procesverbetering, en zorgt dat alles soepel verloopt. Je bent een sparringpartner, een planner, een sfeer makende verbinder - kortom: een onmisbare energieke kracht.Je werkzaamheden op een rij:Je ondersteunt teamleiders met agendabeheer, het verwerken van personeelsmutaties/autorisaties en het inkoopproces.Je organiseert overleggen en bijeenkomsten, maakt agenda's, notuleert en bewaakt de opvolging van acties.Je zorgt dat binnenkomende aanvragen, zoals vergunningen, snel en correct worden geboekt en bij de juiste behandelaar terechtkomen.Je ondersteunt bij projecten: van plannen en organiseren tot verslaglegging.Je springt bij waar nodig, ook bij collega-ondersteuners van andere domeinen.En er is meer, want in Dalfsen is veel te doen!In deze functie is geen dag hetzelfde: je schakelt snel, werkt nauwkeurig en hebt een goed gevoel voor wat er speelt in het team en de organisatie.Over het domeinDomein Dienstverlening is één van de drie domeinen binnen de gemeente Dalfsen. Hier werken zo'n 100 collega's aan uiteenlopende thema's zoals burgerzaken, communicatie, financiën, informatiemanagement, veiligheid en meer. Die diversiteit maakt het werk afwisselend en uitdagend. Er wordt hard gewerkt, maar altijd met aandacht voor elkaar en ruimte voor humor.Wat jij meebrengtJe hebt minimaal mbo 3 werk- en denkniveau, bij voorkeur in een secretariële of administratieve richting;Werkervaring in een vergelijkbare functie;Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en proactief;Je bent digitaal vaardig (Office 365) en bent communicatief sterk;Je houdt overzicht, stelt prioriteiten en blijft rustig onder druk.Voor de functie van Ondersteuner kun je rekenen op:Een aanstelling van 22 tot 28 uur voor de duur van één jaar, met de intentie tot een vast dienstverband;Een salaris tot max.€ 3.980,- (schaal 7 cao gemeenten, peildatum 1-10-2025) o.b.v. 36 uur.Naast je salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit bied je de vrijheid om dit budget naar eigen wens in te zetten, bijvoorbeeld voor het kopen van extra verlof (187 uur), opleiding of uitbetaling;201,6 verlofuren per jaar (bij een fulltime dienstverband) en ouderschapsverlof (betaald en onbetaald)Een laptop en telefoon in bruikleen;Een pakket aan extra arbeidsvoorwaarden, waaronder een thuiswerkvergoeding, een regeling uitruil woon-werkverkeer (per 1 januari 2026 een reiskostenvergoeding), een gunstige (lease) fietsregeling en een werkgeversbijdrage in de kosten van de arbeidsongeschiktheids- en zorgverzekeringPensioenopbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP).Zie jij jezelf al aan de slag in deze veelzijdige rol?Reageer dan uiterlijk maandag 15 september 2025 en stuur ons je motivatie en cv. Wij kijken uit naar je reactie!Vragen?
Heb je een vraag over de inhoud van de functie? Neem gerust contact op met Renate Zuidema, concernmanager domein Dienstverlening via of 06 14 57 83 74.Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Hetty Krul-Nijenhuis, adviseur werving & selectie, via of 06 40 52 75 34.De procedure verloopt als volgt:Je kunt solliciteren tot en met maandag 15 september 2025.De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 25 september 2025 in de ochtendHet arbeidsvoorwaardengesprek staat gepland op maandag 29 september in de middagWerken bij een inclusieve organisatieGemeente Dalfsen is een inclusieve organisatie die ruimte biedt aan iedereen. We geloven in de kracht van diversiteit en zetten ieders talent in om samen betere resultaten te behalen.Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Gemeente Dalfsen