Facilitair servicemedewerker Rabobank

HEYDAY Facility Management

  • Assen, Drenthe
  • € 3.260 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 16 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Heb jij verfrissende ideeën en wil jij een bijdrage leveren aan onze facilitaire organisatie? Sta jij graag in het middelpunt binnen een bedrijf en krijg je energie om hét schakelpunt te zijn tussen kantoor en uitvoering? Lees dan verder!In de functie van facilitair servicemedewerker ben je hét aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken voor medewerkers en leveranciers bij de Rabobank in de regio Assen. Je krijg de kans een optimale service te bieden binnen een werkomgeving waar de facilitaire dienstverlening hoog in het vaandel staat. Een ontzettend mooie functie voor iemand met passie voor facilitaire dienstverlening!Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Facilitair Servicemedewerker?
  • Beheer algemene ruimtes: vergaderzalen reserveren, voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden en ondersteunen bij conference calls. Jij zet de puntjes op de i zodat de vergadering een succes wordt!
  • Afstemmen met leveranciers: aansturen van en afstemming met de catering, schoonmaak of andere leveranciers. Jij zorgt voor een soepele samenwerking;
  • Het up to date houden van procedures en werkprocessen;
  • Uitvoeren van allround werkzaamheden. Denk aan: hanteren van orde en netheid in de openbare ruimtes, uitgifte van passen/telefoons/laptops, post- en pandrondes lopen en het melden van gebouw gerelateerde storingen aan relevante onderhoudsfirma’s;
  • Registreren van klachten, wensen, informatie en storingsmeldingen (telefonisch of mail) en zorgen voor een opvolging hiervan in het FMIS-systeem. Een collega belt over problemen met de airco, jij zorgt dat het snel wordt opgelost! Daarnaast signaleer jij proactief op trends, ontwikkelingen, afwijkingen, of achterstanden in de meldingen en anticipeer jij hierop.
Je bent voornamelijk werkzaam op de Rabobank kantoren in Assen en omgeving.HEYDAY biedt jou:Een zelfstandige functie in een ambitieuze en dynamische organisatie. Je krijgt de ruimte om te ondernemen en creatief te zijn. Daarnaast ga je samenwerken met onwijs leuke en toegankelijke collega's. Én naast een heleboel werkplezier, bieden wij een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:
  • Een contract voor 32-40 uur per week;
  • Aanvangssalaris van €2320,- tot maximaal €2657,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. Je wordt ingeschaald afhankelijk van de ervaring die je meebrengt. De salarisschaal loopt door tot maximaal €3260,-;
  • Reiskosten woon-werk worden volledig vergoed (23 cent per km of je ov-kosten);
  • Een winstdelingsregeling, waardoor jij jaarlijks meedeelt in de winst van de organisatie;
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een interne organisatie die het belangrijk vindt dat er geïnvesteerd wordt in de groei en ambities van onze professionals. Daarom besteden we veel aandacht in jouw ontwikkeling en krijg je de mogelijkheid om veel te leren, groeien en certificeringen te behalen!
  • Een fitness regeling waardoor je met gemiddeld 40% korting kan fitnessen bij een sportschool naar keuze.
  • Voor een vlotte start bij HEYDAY bieden wij jou een persoonlijk inwerktraject, digitale ondersteuning en een inspirerende 'HEY - Let's meet!'-ochtend, waar je zowel de organisatie als je nieuwe collega's leert kennen!
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een dienstverlenende instelling. Je legt makkelijk contact en daarnaast vind je een goede relatie met de klant en leverancier belangrijk. In deze uitdagende rol kan er veel tegelijk spelen, waardoor het belangrijk is dat je kan prioriteren. Als persoon ben je creatief en denk je in mogelijkheden; Je durft vragen te stellen, want gezamenlijk kom je altijd tot de juiste oplossing. Verder neem jij mee:
  • Ervaring in een soortgelijke dienstverlenende functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Handig met computers, je pakt nieuwe systemen snel op!
  • In het bezit van een rijbewijs B.
Wie zijn wij?HEYDAY is de drijvende kracht achter het sterke facilitaire fundament van onze opdrachtgevers. Sinds 2002 leveren we maatwerk – van single services tot integrale uitbesteding – voor zowel grote, landelijke bedrijven als het MKB. Naast ons handelsmerk operational excellence zijn veilig werken, mensen, innovatie en duurzaamheid de pijlers waarmee we het verschil maken, vandaag én morgen. Dat doen we met zo’n 700 professionals werkzaam vanuit onze vier specialismen: HEYDAY Hospitality, HEYDAY Interim, HEYDAY Consultancy en HEYDAY Integrated. Een deel van hen werkt op het hoofdkantoor in Den Bosch, maar het overgrote deel zit bij onze klanten verspreid door het hele land, waarbij we elkaar regelmatig opzoeken.Ben je enthousiast geworden?Twijfel niet en solliciteer voor 10 mei 2024 naar de vacature van facilitair servicemedewerker in de regio Assen! De selectiegesprekken vinden voortdurend plaats, dus wees er snel bij. Bij het selecteren van de juiste kandidaat wordt de vacature eerder gesloten.Het recruitmentprocesDe sollicitatieprocedure bestaat uit een telefonische intake en een kennismakingsgesprek met de HEYDAY Business coördinator op locatie. Zijn we allemaal enthousiast? Dan heten we je graag welkom bij HEYDAY! Heb je vragen? Neem contact op met Emiel Sewtahal (recruitment business partner) op 06 - 38166008.HEYDAY focust zich op gelijkheid, objectiviteit en anti-discriminatie bij het selectieproces. Dit dragen wij ook uit richting onze partners. Daarnaast lopen er diverse initiatieven en projecten op het gebied van diversiteit, inclusiviteit, duurzame inzetbaarheid en sociaal ondernemen. Op deze wijze bevorderen we een inclusieve werkomgeving.

HEYDAY Facility Management