Customer Success Specialist (medical) Nederland - Tilburg

Novicum

  • Tilburg, Noord-Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Als Customer Success Specialist fungeer je als vast aanspreekpunt bij de start van de samenwerking. Je werkt hierbij nauw samen met het team van de klant als ook je collega’s van Product management, Educatie, Customer Support en Sales. Daarnaast ben je betrokken bij de ondersteuning van bestaande klanten, te informeren, te adviseren en taken uit handen te nemen waar nodig en gewenst. In deze rol voeg je waarde toe door uitermate professionele dienstverlening aan de klant te bieden. Het doel is om voor onze klanten een optimale samenwerkingspartner te zijn, die veel meer zal bieden dan enkel uitmuntende producten.In deze dynamische rol ben je deels op kantoor aan het werk en deels op pad voor het bezoeken van klanten. Belangrijk is je eigen discipline in agenda en locatie beheer. Een uitdagende, veelzijdige en zelfstandige positie die je grotendeels zelf zult gaan opbouwen en als co-architect nader vorm kunt gaan geven! Je werkt direct onder leiding van het strategisch team in aanvoer van de Director Sales & Business Development Manager.Taken en verantwoordelijkheden:
  • Het ontwikkelen van een visie en plan van aanpak voor Customer Solutions.
  • Planning, opvolging en executie van diverse dienstverleningsactiviteiten die bij een klant zullen gaan plaatsvinden. Dit in overeenstemming met de betrokken collegae van Sales en Productmanagement.
  • Je fungeert als 1e aanspreekpunt voor Key Accounts, dentale ketens en diverse dentale organisaties. Alle technische- en product gerelateerde vragen dien je verder te leiden naar de Regiomanagers en/of Productmanager.
  • Onboarden van nieuwe klanten.
  • Onder de dienstverleningsactiviteiten zullen onder meer taken vallen, zoals product- integratie, implementatie en support op locatie bij de klant, educatie en presentaties, productrouting (supply chain management, voorraadbeheer en sterilisatieproces).
  • Vanuit je rol biedt je ook support en advies over patiëntvoorlichting en online marketing activiteiten.
  • Betrokken bij de ontwikkeling en samenstelling van ondersteunende materialen. Eventueel in overleg met externe samenwerkingspartijen.
  • In deze positie heb je veelvuldig overleg met diverse interne collegae. Je werkt met hen samen en zorgt voor synergie richting de klant.
Functie eisen
  • Afgeronde HBO-opleiding. Liefst in commerciële of communicatieve richting.
  • Minstens 3 jaar ervaring in een productmanagement, accountmanagement, salessupport positie of soortgelijke rol. Liefst in de dentale of medische industrie.
  • Ervaring met projectmanagement en customer solutions/experience.
  • Je bent in staat om gestructureerd, planmatig en klantgericht te werken, waarbij je overzicht weet te houden en prioriteiten kunt stellen.
  • Sterke interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden en analytisch vaardig.
  • Goed thuis in digitale media en MS Office.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Affiniteit met marketing en communicatie materialen en middelen.
  • Commerciële instelling met oog en focus op belang van de klant en organisatie.
Verder herken je jezelf in de competenties: hoog verantwoordelijkheidsgevoel, klantgerichtheid, zelfstarter, creatief en de gretigheid bezitten om onderscheidend te willen zijn.BedrijfsprofielOnze opdrachtgever is binnen Nederland, België en Luxemburg de leverancier van enkele hoogwaardige dentale producten. Door middel van de beste expertise, innovatie, premiumkwaliteit en service zijn zij ervan overtuigd dat de tandheelkunde op enkele vlakken efficiënter kan worden ingericht, zodat dit te allen tijde ten goede komt aan de patiënt en de behandelaar.
In de afgelopen jaren heeft deze firma een bijzondere ontwikkeling doorgemaakt. Het behoort internationaal tot één van de meest innovatieve en toonaangevende bedrijven en heeft wereldwijd een enorme expansie doorgemaakt op het gebied van onderzoek , productontwikkeling en marktaandeel.
Dit bedrijf staat open voor ondernemende mensen, die echt het verschil willen maken. Deze firma vaart zijn eigen koers en durft het anders aan te pakken. Prachtig bedrijf!Arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende en afwisselde functie, waarbij je zelf als co-architect kunt fungeren.
  • Naast een prima salaris ook goede secundaire voorwaarden zoals een pensioenbijdrage.
  • Een mensgerichte en flexibele werkgever met korte communicatielijnen waar ze graag investeren in en meedenken met de collega’s.
  • Memorabele team- en klantbijeenkomsten.
LocatieTilburgPublicatiedatum04.03.2024

Novicum