
Senior servicedesk | 2800 - 3500 | Auto
- Breda, Noord-Brabant
- Vast
- Voltijds
Je voert operationele activiteiten en changes uit, zoals releases, (OS)patching, security updates en configuratie wijzigingen; Daarnaast registreer en bewaak je de incidenten, operationele activiteiten en changes in TOPdesk Klantcontact heb je vooral telefonisch en per e-mail. Maar ook met remote-service help je de klant bij het analyseren en behandelen van soms complexe technische vragen of incidenten. Je werkt in een dynamisch team dat nauw samenwerkt en 24/7 wereldwijde service verleent.Als Skilled Servicedeskmedewerker op locatie in Breda doe je het volgende:
- Ga je 90-95% van de tickets zelf oplossen;
- Goed uitvragen bij de klant, patronen zien en verbanden leggen en de klant in het hele traject meenemen;
- Handson en probleemoplossend werken, niet alleen met tickets maar ook met netwerkstoringen en patching;
- Doe je net dat stapje extra voor de eindgebruikers door proactief met hen mee te denken;
- Coach je je collega's en deel je jouw kennis en ervaring met hen.