
Tech Support Coordinator
- Houten, Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Prioriteren naar urgentie, complexiteit en impact
- Raadplegen van interne specialisten (o.a. PC/PLC engineers, Service Engineers) en externe partners (o.a. Siemens, SEW, Datalogic, Caljan, Interroll) om de storing te analyseren.
- Het bepalen van de vervolgacties om de storing bij de klant op te lossen.
- Afstemmen en instrueren van de klant per telefoon of mail om het probleem (waar mogelijk) direct op te lossen. Daarnaast het tijdig informeren van de klant omtrent ontwikkelingen en vorderingen.
- Vervolgacties doorzetten en coördineren naar werkvoorbereiding, planning, service engineering, PC/PLC-specialisten en externe service partners of leveranciers.
- Het administratief correct afhandelen van de storing in ons call-handling systeem en het doorzetten naar de afdeling administratie ter facturatie.
- Bijdragen aan het verbeteren van de Technical Support afdeling en de LPS-organisatie om onze klanten nog beter te kunnen ondersteunen.
- MBO+/HBO werk- en denkniveau binnen de techniek richting werktuigbouwkunde, elektrotechniek, mechatronica of technische bedrijfskunde
- Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een servicegerichte, technische en/of logistieke organisatie
- Engels in woord en geschrift is een must, Duits is een pré
- Sterk coördinerend en communicatief vermogen
- Affiniteit met techniek
- Probleemoplossend en analytisch vermogen
- Klant- en servicegerichte instelling
- Managen van verwachtingen en goede prioriteiten kunnen stellen
- Stressbestendig
- Leergierig (technische kennis up-to-date houden)