
Senior Support Engineer
- Hilversum, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Als System Engineer fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe gebruikers met technische vragen en/of storingen.
- In nauwe samenwerking met het team zorg je ervoor dat alle ontvangen meldingen snel worden geregistreerd en afgehandeld.
- Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van zowel eenvoudige als complexe ICT-problemen en vraagstukken, zowel op afstand als ter plaatse, en biedt ondersteuning aan interne IT-teams bij diverse projecten.
- Daarnaast beheer je platformen, implementaties en de configuratie van werkplekken.
- Met jouw uitgebreide ervaring in systemen deel je graag kennis met de Support Engineers binnen jouw team.
- Tevens fungeer je als schakel tussen RTL Nederland en externe IT-leveranciers, waarbij het werken in stand-by diensten een integraal onderdeel van de functie vormt.
- Je hebt 5-7 aantoonbare jaren ervaring als Support Engineer, Servicedesk medewerker of als Systeembeheerder
- Je bent MBO+ of HBO geschoold richting ICT, bij voorkeur beheer of servicemanagement
- Je hebt goede kennis van Microsoft Office 365 en Microsoft Endpoint
- Ervaring met (Azure) Active Directory, SCCM, Group Policies, OKTA en Netwerken (o.a. WIFI)
- Diepgaande kennis van Windows 10/11, macOS en Windows Server producten
- Ervaring met service managementsysteem Jira Servicemanagement is een pré
- Goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift in Nederlands & Engels
- Je bent nieuwsgierig naar de nieuwste ontwikkelingen binnen de IT
- Je bent klantvriendelijk klantgericht, stressbestendig, flexibel, open blik, communicatief vaardig en je bent in staat om door te vragen naar de werkelijke problemen die spelen bij de gebruiker
- Je hebt geen 9-5 mentaliteit