Administratief medewerker
Compris Consulting BV
- Lijnden, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Het beheren en up-to-date houden van onze administratieve systemen (o.a. AFAS).
- Het uitvoeren van projectadministratie in AFAS, waaronder het bijhouden van projectvoortgang, urenregistratie en budgetbeheer.
- Het bijwerken van de financiële administratie, waaronder facturatie en debiteurenbeheer en crediteurenadministratie.
- Het aanmaken en klaarzetten van betaalbatches.
- Het boeken van het bankboek.
- Het verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie.
- Het bieden van administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen.
- Het opzetten en aanpassen van financiële rapportages in AFAS.
- Belastingaangiften (BTW, VpB, LB).
- Uitvoeren financiële analyses om trends te identificeren, kosten te beheersen en de financiële gezondheid van de organisatie te verbeteren.
- Ondersteuning bieden bij de jaarafsluiting.
- 2-4 jaar relevante werkervaring.
- Ervaring met AFAS en projectadministratie.
- Uitstekende organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk .
- Kennis van Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, etc.).
- Professionaliteit en kwaliteit staan bij jou hoog in het vaandel.
- Integriteit en betrouwbaarheid zijn voor jouw vanzelfsprekende eigenschappen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om zelfstandig te werken.
- Een proactieve houding en de vaardigheid om prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.
- Minimaal een afgeronde administratieve opleiding op MBO-niveau.
- Een afwisselende functie.
- Een jong en dynamisch bedrijf.
- Doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.
- Een salaris passend bij jouw kennis en ervaring.
- Een baan van 16 - 24 uur per week.
- 30 vakantiedagen per jaar op full time basis.
- Een goed pensioen.
- Laptop en smartphone.