
Medewerker orderadministratie
- Flevoland
- € 2.500-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Plannen en coördineren van transporten. Zodra de orders binnenkomen, bel je de vervoerder om het transport in te plannen en informeer je de klant over de levertijd;
- Opstellen en controleren van de benodigde logistieke documenten;
- Afstemmen van leveringen, met zowel interne als externe partijen. Is de order correct uitgeleverd? Dan geef je het seintje aan Finance;
- Monitoren van deze leveringen en het ingrijpen bij eventuele knelpunten;
- Bieden van administratieve ondersteuning, inclusief het zorg dragen voor een goede communicatie tussen alle afdelingen om dit orderproces succesvol te laten verlopen.
- Je haalt je werkplezier uit het continue schakelen tussen logistieke processen en vraagstukken.
- Opgedane soortgelijke en recente administratieve werkervaring is een grote pré.
- Daarbij beheers je zowel de Nederlandse taal uitstekend. Engels is mooi meegenomen.
- €2.500 - €3.500 bruto per maand o.b.v. 40 uur (afhankelijk van kennis en kunde).
- Reiskostenvergoeding buiten Zeewolde.
- 8,33% vakantiegeld.
- 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
- Opbouw plus pensioen.
Stap 2. Wij bellen je voor een telefonische kennismaking.
Stap 3. Wij plannen een persoonlijke kennismaking in bij FlevoDirect.
Stap 4. Wij stellen je voor aan je nieuwe werkgever en je gaat hier op gesprek.
Stap 5. Je krijgt de baan aangeboden en kan aan de slag!Nog niet “klaar” om te solliciteren en wil je nog iets weten?
Geen probleem! Bel ons op T: 036 - 521 81 60 of stel je vraag via WhatsApp T: 085 - 065 99 35