
Customer Success Manager
- Breda, Noord-Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je identificeert het marktpotentieel en herkent zowel kansen als bedreigingen in de markt. Je volgt de ontwikkelingen bij concurrenten en deelt deze informatie binnen de organisatie.
- Je analyseert de verkoopcijfers, herkent cruciale ontwikkelingen en hebt een plan om de omzet- en margedoelstellingen te behalen.
- Je bent verantwoordelijk voor het plannen van afspraken en het overtuigen van klanten, met als doel een duurzame relatie op te bouwen en omzet te verhogen.
- Ervaring in een (commerciële) buitendienstfunctie of gelijkwaardige ervaring
- Ervaring in een B2B verkoopomgeving
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Beheersing van de Engelse taal is een pre
- Goede vaardigheden op het gebied van planning en organisatie
- Rijbewijs B
- Een goede beheersing van de belangrijkste verkoopprincipes
- Het vermogen om initiatief te nemen binnen de gestelde kaders
- Kennis van de beveiligingsindustrie is gewenst
- In staat zijn om klanten te overtuigen, op basis van een gezonde samenwerking
- Commercieel denkend met inzicht in de dynamiek van verkoopgroei, marge en winstgevendheid
- Uitstekende openings-, onderhandelings- en afsluitingsvaardigheden
- Auto van de zaak
- De kans om te werken voor een wereldwijd bedrijf in een dynamisch team
- Uitstekende doorgroeimogelijkheden