Medewerker binnendienst

Start People

  • Almere, Flevoland
  • € 2.000-3.000 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 25 dagen geleden
Word jij de nieuwe rots in de branding als medewerker binnendienst, waar klantgerichtheid en teamspirit samenkomen voor een dynamische en veelzijdige uitdaging?Om het accountteam vastgoedmanagement op de vestiging in Almere te versterken, zijn ze op zoek naar een nieuwe collega als Medewerker binnendienst. Je komt samen te werken met twee directe collega's.De taken die je uitvoert zijn als volgt:
  • Als eerste aanspreekpunt voor bewoners, beheer je serviceverzoeken (zowel huur- als woon gerelateerd en reparatieverzoeken);
  • Je communiceert met de huurders via verschillende kanalen;
  • Je maakt werk- en inspectieverzoeken aan voor aannemers en collega's;
  • Het onderhouden van relaties met onder andere onderhoudspartners, opdrachtgevers en huismeesters;
  • Het coördineren, initiëren en bewaken van de voortgang van werkzaamheden.
Wat we je bieden
  • Een mooi salaris van €2.000 tot €3.000 bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring;
  • Een tijdelijk dienstverband met kans op een vast dienstverband waarbij je fulltime werkt (32-40 uur);
  • Pensioensopbouw en 8% vakantiegeld.
Verder heeft dit informele bedrijf een actieve personeelsvereniging die leuke dingen organiseert. Laatst hebben ze bijvoorbeeld een strandfeest georganiseerd. Ook is er twee keer per maand een gezellige donderdagmiddag borrel.Functie-eisen
  • Houd je van een uitdagende werkomgeving?
  • Heb je een MBO-denk- en werkniveau?
  • Zit klanttevredenheid in jouw DNA en ben je een kei in communiceren?
  • Werk je graag samen in een team? Dan ben jij de perfecte aanvulling!
  • En als je daarnaast ook nog eens vloeiend bent in zowel Nederlands als Engels, dan kunnen ze niet wachten om je te ontmoeten!
Over het bedrijfDit bedrijf streeft ernaar een betrokken en ambitieuze speler in het vastgoed te zijn, die zich onderscheidt door kwaliteit en het overtreffen van klantverwachtingen Met diepgewortelde familiewaarden zijn ze er altijd voor hun klanten. Klantgerichtheid zit in hun DNA, en een standaard 9-tot-5-mentaliteit past niet bij hun branche. Ze streven naar maximale bereikbaarheid, niet alleen voor particuliere klanten - huizenverkopers, -kopers en huurders - maar ook voor zakelijke klanten in commercieel vastgoed en vastgoedmanagement. Dit doen ze al meer dan veertig jaar lang. Met meer dan 100 medewerkers verspreid over vestigingen in Almere, Amsterdam, Dronten, Haarlem, Lelystad en Zwolle, zijn ze actief in diverse markten. Hun focus ligt echter voornamelijk op makelaardij en vastgoedmanagement.Klinkt dit als jouw ideale baan? Solliciteer dan snel. Heb je nog vragen/opmerkingen? Aarzel dan niet en neem snel contact op met Evalin, Anja, Marjolein, Tamara of Danique bij eventuele vragen via 055-5261112, of apeldoorn@startpeople.nl. Wij helpen je graag!Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Vul het sollicitatieformulier inSchrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.VoornaamAchternaamE-mailadres 0" x-transition.opacity> Bedoelde je ?Bevestig E-mailadresMobiel telefoonnummerVoer een geldig telefoonnummer in. Bijvoorbeeld +31612345678, 0031612345678 of 0612345678.Plaats (optioneel)CV (optioneel)Upload hier jouw CV. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je CV, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je CV dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.Motivatie (optioneel)Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons

Start People