
Customer Service Logistiek
- 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
- € 3.000-3.175 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je geeft klanten informatie over facturen, boekingen, beschikbaarheid, vertragingen en klachten
- Je zorgt dat retourzendingen goed worden verwerkt
- Je verdeelt klantklachten onder je collega's
- Je voert gegevens in over telefoontjes en klachten
- Je verdeelt de binnenkomende e-mails
- Je verwerkt vragen die binnenkomen via het ticketsysteem
- Je maakt rapporten en deelt deze met logistieke partners
- Je doet verschillende administratieve taken
- wekelijkse betaling van dit salaris;
- 8,33% vakantietoeslag
- 25 verlofdagen (op fulltime basis);
- deelname aan de pensioenregeling vanaf dag 1;
- persoonlijke ontwikkeling; gedurende je contract heb je toegang tot de Academy, een online platform met diverse trainingen en cursussen.
- Je hebt een mbo-diploma, liefst in de richting van logistiek
- Je kunt goed werken met computers en programma's zoals WMS, douanesystemen, ERP en MS Office
- Je snapt hoe verschillende logistieke processen werken en hebt daar ervaring mee
- Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
- Je kunt zelfstandig werken, ook als het druk is
- Je denkt logisch na en lost problemen graag op
- Je werkt nauwkeurig, bent flexibel, denkt mee en helpt je team