
Financial administrator
- Zwolle, Overijssel
- € 2.965-4.189 per maand
- Vast
- Voltijds
- Meewerken aan de salarisverwerking in samenwerking met HR en de externe salarisverwerker (ADP), inclusief het invoeren en controleren van personeels- en salarisgegevens (overuren, verlof, etc.) en het verzorgen van tijdige salarisbetalingen;
- Voeren, controleren en verwerken van de dagelijkse financiële administratie (crediteuren, debiteuren, bank, kas, inkoopfacturen, urenregistraties);
- Opstellen en verzenden van facturen en bewaken van betalingen;
- Beantwoorden van vragen van medewerkers over salaris- en urenregistratie;
- Administratieve ondersteuning van het financiële en HR-team;
- Voorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen, inclusief financiële rapportages, budgetoverzichten en fiscale aangiftes (BTW, ICP, loonheffingen);
- Signaleren van afwijkingen en voorstellen doen voor procesverbeteringen.
- Een mbo + diploma in een financiële richting (of relevante werkervaring);
- Ervaring met financiële administratie, salarisadministratie is een pré;
- Ervaring met financiële systemen en Business Central en Excel is een pluspunt;
- Bereidheid om opleidingen en cursussen te volgen;
- Goede beheersing van MS Office, vooral Excel;
- Nauwkeurig, gestructureerd en analytisch ingesteld;
- Communicatief vaardig en in staat om zelfstandig te werken.
- Een uitdagende positie binnen een sterk groeiende, ambitieuze organisatie;
- Wij bieden een breed scala aan opleidingsmogelijkheden;
- Salaris tussen € 2.965,- en € 4.189,- op basis van schaal F cao Metaal en Techniek;
- 25 verlofdagen en 13 adv-dagen;
- Een goede werk-privébalans;
- Voldoende ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
- Een Bring Your Own Device regeling voor een mobiele telefoon;
- Reiskostenvergoeding € 0,23 per km;
- Mogelijkheid tot Lease a Bike;
- Een prima pensioenregeling.
- Suzanne Levering
- HR Advisor
- Dokter Klinkertweg 22a
- 8025 BS Zwolle
- The Netherlands
- Wethouder Timmermanstraat 13
- 7951 SH Staphorst
- The Netherlands