CX Consultant
Good Company
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Customer journeys analyseren, optimaliseren en over rapporteren
- Gepersonaliseerde ervaringen en profielen via alle kanalen creëren
- Zaken op het gebied van AI-services uitvoeren
- Ontwikkelen en implementeren van strategieën voor het verzamelen van data
- Beheren en configureren van het CDP om realtime klantgegevens te centraliseren en te gebruiken voor gepersonaliseerde ervaringen
- Continu monitoren en optimaliseren van de journey orchestration om te zorgen voor een consistente en boeiende klantbeleving
- Technische kennis op het gebied van het Adobe Experience Platform of een soortgelijk dataplatform
- Kennis van Adobe Experience Cloud, inclusief Adobe Target, Adobe Analytics en Adobe Campaign
- Ervaring met webdevelopment, zoals HTML, CSS, JavaScript of andere frameworks
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, waarmee je klantbehoeften en eisen weet te achterhalen en complexe informatie kunt overbrengen
- Kennis van verschillende processen binnen bedrijven en hoe digital experience management kan bijdragen aan bedrijfsdoelstellingen