
Servicedesk expert
- Hoofddorp, Noord-Holland
- € 19,16 per uur
- Vast
- Voltijds
- Meldingen registreren, analyseren en beoordelen via verschillende kanalen (balie, telefoon, chat, e-mail, selfservice portaal).
- Direct oplossingen bieden, zodat medewerkers snel weer verder kunnen.
- Laptops inspoelen en storingen verhelpen op het hoofdkantoor.
- Helpen bij het inrichten, verhuizen of opheffen van externe locaties.
- Direct impact op een fijne werkomgeving!
- €17,24 bruto per uur.
- €1.500,- budget voor jouw persoonlijke groei.
- Reiskostenvergoeding én thuiswerkvergoeding.
- Kans op doorgroeien binnen KPN.
- Mbo 4 werk- en denkniveau
- ICT-kennis in je vingers
- Aantoonbare ITIL 4 kennis (of certificaat!)
- Spreekt en schrijft Nederlands en Engels
- Leergierig en oplossingsgericht
- Meldingen registreren, analyseren en beoordelen via verschillende kanalen (balie, telefoon, chat, e-mail, selfservice portaal).
- Direct oplossingen bieden, zodat medewerkers snel weer verder kunnen.
- Laptops inspoelen en storingen verhelpen op het hoofdkantoor.
- Helpen bij het inrichten, verhuizen of opheffen van externe locaties.
- Direct impact op een fijne werkomgeving!
- €17,24 bruto per uur.
- €1.500,- budget voor jouw persoonlijke groei.
- Reiskostenvergoeding én thuiswerkvergoeding.
- Kans op doorgroeien binnen KPN.
- Mbo 4 werk- en denkniveau
- ICT-kennis in je vingers
- Aantoonbare ITIL 4 kennis (of certificaat!)
- Spreekt en schrijft Nederlands en Engels
- Leergierig en oplossingsgericht