Customer Service Logistiek

Page Personnel

  • Steenbergen, Noord-Brabant
  • € 35.000-59.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Als customer service logistiek zijn je verantwoordelijkheden :
  • Het beheren van klantgegevens, managen van order processen en het accuraat invoeren en controleren van orders zijn onderdeel van de dagelijkse activiteiten. Je verzorgt ook de verwerking van facturatie.
  • Kennis en omgang van ERP-systemen. Denk aan orderinvoer, ordercontrole, en orderbevestiging, update van status lijsten, correspondentie naar klanten en beheer van de algemene mailbox.
  • Klanten worden op juiste en tijdige manier geïnformeerd of geholpen bij klachten en retourgoederen worden op de juiste manier verwerkt.
  • Het verzamelen en analyseren van data uit ERP-systemen via Excel is onderdeel van de functie.
  • Het opzetten en opmaken van export transport en documenten, aanmelding douane en alle communicatielijnen die hierbij komen kijken.
Ben jij een kei in customer service in de logistiek?Werk in een familiair productiebedrijf en ontwikkel jezelf.Als customer service logistiek heb je het volgende profiel :
  • MBO / HBO werk- en denkniveau
  • Hands-on, proactief, leergierig, nauwkeurig ;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift ;
  • Duits is een pre ;
  • Ervaring met ERP-systemen en Microsoft Office, jij bent een kei in Excel ;
  • Een klantgerichte instelling en oplossingsgericht denken ;
  • Goed in het behouden van overzicht en werken onder tijdsdruk.
Wij zijn een dochteronderneming van een Zweeds bedrijf dat een producent is van industriële smeer vetten voor internationale klanten uit diverse segmenten. Bij ons in Heijningen werken 75 mensen en zijn op zoek naar versterking. De bedrijfscultuur is te omschrijven als familiair, het is echt een MKB bedrijf, waar korte lijntjes lopen en hard gewerkt wordt.Wij bieden je :
  • Een bruto jaarsalaris van € 35.000 tot € 54.000 afhankelijk van ervaring ;
  • Een informele en professionele werkomgeving ;
  • Mogelijkheden tot thuiswerken na een inwerkperiode ;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen de organisatie.
Ben jij de enthousiaste professional die wij zoeken voor de rol van customer service logistiek in Heijningen?

Page Personnel