
Internship - Marketing Intelligence
- Leiden, Zuid-Holland
- Training
- Voltijds
- Data verzamelen, analyseren en het naar boven brengen van uitvoerbare inzichten, zodat we op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en de markt en de consument elke dag weer een beetje beter leren kennen;
- Je collega's inspireren en informeren over deze laatste trends in de markt, zowel online als offline, in media en op andere platformen;
- Bijdragen aan het data-gedreven werken op de afdeling;
- Al het bovenstaande heeft het ultieme doel om onze merken zo optimaal mogelijk te doen groeien, in zowel merkkracht als marktaandeel;
- Jouw startdatum is 1 september 2025
- De stage is fulltime (40 uur in de week, 32 in overleg mogelijk)
- De duur van de stage is minimaal 5 maanden (dit gaat in overleg met jou/je stagebegeleider)
- Het is een meewerkstage of afstudeerstage (bij een afstudeerstage gaan we ervan uit dat je minimaal 3 dagen in de week beschikbaar bent om mee te werken)
- Jouw standplaats is Leiden (we werken hybride; ongeveer de helft op kantoor)
- Je ontvang een stagevergoeding van €650 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week
- Je geniet van 2 vakantiedagen per maand (o.b.v. fulltime)
- Als je geen ov-studentenproduct hebt, worden jouw kosten voor woon-werkverkeer volledig vergoed
- Je zit in de laatste (afrondende) fase van je Masteropleiding;
- Je hebt ervaring met data analyse tools (van Excel tot PowerBI, SQL of Python - elk level is welkom);
- Je hebt affiniteit met data, informatie en inzichten, en wil daar graag meer over leren;
- Bent nieuwsgierig naar de wereld van Marketing & Media.
- In het geval niet-EU nationaliteit dien je als stagiair(e) ingeschreven te staan bij een Nederlandse onderwijsinstelling.
- In geval van wel-EU nationaliteit mag je als stagiair ook ingeschreven staan bij onderwijsinstellingen buiten de EU.
- Woonachtig in Nederland tijdens stage (HEINEKEN faciliteert niet in housing).