Senior medewerker documentaire informatiedienstverlening (DIV)
Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard
- Zaltbommel, Gelderland
- € 3.426-4.908 per maand
- Vast
- Deeltijds
- Je bent eerste aanspreekpunt voor je collega's bij vragen, knelpunten en opmerkingen met betrekking tot complexe aangeboden registraties en het (verbeteren) van het zaakgericht werken;
- Je begeleidt en adviseert collega's en gebruikers actief in het digitaal archiveren en het opslaan en ordenen van documenten;
- Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole en een ander wezenlijk onderdeel van je werk is de (jaarlijkse) vernietiging van gemeentelijke informatie op basis van de wettelijke termijnen. Dit doe je in samenwerking met de afdelingen waar de informatie vandaan komt en de archiefinspecteur.
- Je neemt van nature de leidende rol om ervoor te zorgen dat de archieven van onze drie organisaties op orde komen en blijven;
- Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van informatiebeheer, zoals de Archiefwet, Metagegevens voor duurzaam toegankelijke overheidsinformatie (MDTO), Baseline Informatiehouding Rijksoverheid, AVG en de Wet Open Overheid (WOO);
- Je hebt een ruime gemeentelijke ervaring met archiveren, recordmanagement en zaakgericht werken;
- Je hebt een HBO-denkniveau en beschikt over een relevante opleiding bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding;
- Verder is het belangrijk dat je nauwkeurig werkt en goed bent in organiseren. Ook moeten je digitale vaardigheden in orde zijn.
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
- Je bent nauwkeurig en voelt je verantwoordelijk voor informatie die correct beschreven is;
- Je denkt op tactisch en operationeel niveau mee over de inrichting van het zaak- en archiefsysteem (zaaksysteem.nl) en hoe we de juiste informatie op de juiste plek krijgen (en houden). Hierbij houd je rekening met het duurzaam toegankelijk houden van de informatie.
- Je salaris bedraagt maximaal € 4.908,- bruto per maand o.b.v. 36 u/wk (schaal 9 afhankelijk van je werkervaring);
- Je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05 %, dat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen;
- Werktelefoon en laptop;
- Studiemogelijkheden;
- Je bouwt een keuzepensioen op bij ABP;
- Je treedt in dienst voor een jaar, bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst;
- Flexibel werken: Wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
Gemeentebanen