
Office assistent
- Winterswijk, Gelderland
- € 2.200-2.500 per maand
- Tijdelijk
- Deeltijds
- Beheren van de telefooncentrale en ontvangen van bezoekers tijdens kantooruren (08.00 - 17.00 uur);
- Organiseren van lunchbijeenkomsten, inclusief het regelen van catering en het voorbereiden van vergaderruimtes;
- Ondersteunen bij het opstellen van standaard manuals in Office en het verzorgen van correspondentie en archivering;
- Coördineren van uitgaande koerierszendingen, het boeken van reizen en overnachtingen, en het aanvragen van visa;
- Bestellen van kantoorartikelen en samenwerken met lokale en duurzame leveranciers.
- Salaris tussen €2200 en €2500 per maand
- Tijdelijk contract met uitzicht op vast
- Parttime functie van 20 uur per week
- Toegang tot de interne Academy en opleidingsmogelijkheden
- Gezellige personeelsbijeenkomsten en actieve personeelsvereniging
- Een positieve werkcultuur met open communicatie
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
- Ervaring met multitasken en werken onder tijdsdruk.
- Handig met Microsoft Office (Outlook, Excel, Word).
- Uitstekende beheersing van Nederlands, Duits en Engels.
- Beschikbaar voor een parttime functie van 20 uur.