Plannen en organiseren van de dagelijkse logistiek voor de locaties.Dagelijks contact onderhouden met klanten en collega's via telefoon en e-mail.Afstemmen met andere afdelingen om orders op te volgen en ervoor te zorgen dat klantafspraken worden nagekomen.Bijdragen aan de efficiëntie van het team door verbeteringen in werkwijzen voor te stellen.Zorgen voor personeelsbehoeften, zoals overuren of tijdelijke krachten, wanneer nodig.Logistieke systemen up-to-date houden en verbeterkansen signaleren.Administratieve taken uitvoeren die verband houden met planning en coördinatie.DoorgroeimogelijkhedenMogelijkheid tot volgen van opleiding(en) en persoonlijke ontwikkelingAfgeronde hbo-opleiding in Bedrijfskunde, Supply Chain Management of Logistiek;In staat om verschillende belangen te herkennen en prioriteiten te stellen;Pragmatisch ingesteld, je weet vraagstukken praktisch en toepasbaar te maken;Communicatief sterk, servicegericht en resultaatgericht;Stressbestendig, hands-on en proactief;Goede beheersing van MS Office-programma's, zoals Excel;Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.Mijn klant is een van de toonaangevende bedrijven op het gebied van opslag en overslag van droge bulkgoederen.PensioenregelingCompetitief salaris25 vakantiedagenBedrijfsfitnessregeling13e maand salarisOpleidingsbudget