
Klantmanager Brand- en Beveiligingstechniek
- Rotterdam, Zuid-Holland
- € 4.000-5.500 per maand
- Vast
- Voltijds
Je werkt landelijk en bent verbonden aan onze vestiging in Rotterdam.Als Klantmanager ben je verantwoordelijk voor:
- Het behouden en uitbreiden van klantcontracten;
- Het opstellen van account- en jaarplannen en het bewaken van het budget en de resultaten voor jouw klanten;
- Het aandragen van verrassende oplossingen voor de klant;
- Verbanden zien en ideeën op een hoger niveau uitwerken;
- Actief bijdragen aan de kennisontwikkeling van het klanten;
- team en het leggen van interne verbindingen om klanten optimaal te bedienen;
- Het bewaken van de financiële naleving van het contract en het creëren van kansen voor spin-off;
- Het realiseren van specifieke doelstellingen, zoals het jaarlijks verbeteren van de klanttevredenheidscore, klantretentie en het introduceren van innovaties.
- Volop kansen voor persoonlijke en professionele groei en ontwikkeling;
- Een salaris van tussen de € 4.000,- en € 5.500,- per maand o.b.v. een 40-urige werkweek;
- Een uitstekende pensioenregeling;
- 8% vakantiegeld;
- Een bedrijfsauto;
- Laptop en telefoon;
- Jaarlijks 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
- Korting op verschillende collectieve regelingen, zoals onder andere op een uitstekende ziektekostenverzekering;
- Je komt te werken in een professioneel team, dat als zelfstandig onderdeel opereert in een groot en informeel familiebedrijf.
- Een afgeronde relevante opleiding op hbo/wo-niveau;
- Sterke communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Een proactieve houding, resultaatgerichtheid en een ondernemende geest;
- Uitstekend vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden met klanten en stakeholders;
- Sterke onderhandelingsvaardigheden en besluitvaardigheid om win-winoplossingen te bereiken;
- In staat om strategisch te denken en tactische acties te ondernemen om doelen te realiseren;
- Uitstekende probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om snel beslissingen te nemen;
- Teamspeler met het vermogen om anderen te motiveren en te inspireren;
- Flexibel en veerkrachtig in een dynamische en veeleisende werkomgeving;
- Kennis van de facilitaire dienstverlening en affiniteit met de sector is een pluspunt.