PROJECTMANAGER - PRODUCER

Amacom

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 3.500-4.300 per maand
  • Vrijwilliger
  • Voltijds
  • 29 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Advertising
  • Medior
  • (Vacature ID: 2679)
Voor een creatief en dynamisch reclamebureau zijn wij op zoek naar een zeer gestructureerde en proactieve Projectmanager/Producer voor een automotive account (Benelux). In deze hybride rol ben jij een belangrijke schakel tussen klant, creatie en productie. Je bewaakt processen, stuurt de uitvoering aan en zorgt ervoor dat alles strak geregeld is; van assets tot edits.Je werkt nauw samen met het lokale accountteam en met het creatieve en productieteam om projecten soepel te laten verlopen, van binnenkomst van de briefing (vaak via ticketsysteem) tot oplevering. Het gaat hierbij vooral om adaptaties en social assets, dus we zoeken iemand met oog voor detail en planning. Klantcontact is een belangrijk onderdeel van de rol.Wat ga je doen?
  • Coördinatie van lokale campagnes: Je zorgt dat alle onderdelen (beeld, tekst, audio) kloppen en volgens merkvoorschriften worden geleverd
  • Bewaken van structuur en planning: Je houdt het overzicht over lopende opdrachten, verwerkt nieuwe tickets/opdrachten zorgvuldig en schakelt waar nodig
  • Productie begeleiden: Je stuurt op het maken en aanpassen van assets, edits en eventueel lokale radiospots, in samenwerking met externe partners
  • Klantcontact onderhouden: Je bent het aanspreekpunt richting klant en zorgt dat verwachtingen helder zijn én worden waargemaakt
  • Merkconsistentie garanderen: Je zorgt dat de visuele en inhoudelijke kwaliteit consistent is over alle touchpoints
  • Budgetten & deadlines managen: Je bewaakt timings, goedkeuringen, kosten en facturatie
Jouw profiel:
  • Je hebt 2-5 jaar ervaring in een rol als projectmanager/producer binnen een creatief of social/advertising bureau
  • Je bent gestructureerd, georganiseerd en kan meerdere projecten tegelijk managen
  • Je hebt ervaring met het werken in een ticketsysteem of vergelijkbare werkwijze
  • Je bent communicatief sterk, denkt in oplossingen en schakelt moeiteloos tussen klant en team
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
  • Je bent een echte teamspeler, met een hands-on mentaliteit
Over het bureau: een creatief en dynamisch reclamebureau en onderdeel van een grote internationale groep. Je komt te werken in de start up face van deze tak. Ze leveren brede creatieve oplossingen, van asset production tot aan full creative concepts.Je kunt hybride werken (3 dagen kantoor en 2 flexibel). Salarisindicatie is € 3.500,- / € 4.300,-. Verder bieden ze: 25 vakantiedagen + 3 extra dagen voor vrijwilligerswerk, een goede pensioenregeling van 70%, korting op een sport abonnement, een telefoonvergoeding en mogelijkheden voor een lease fiets.We vertellen je uiteraard graag meer over de rol en het bureau, dus wil je meer weten? Contact Marloes via marloes@amacom.nl of laat je gegevens achter via de solliciteren button hieronder!Ken jij dé perfecte kandidaat voor deze vacature? Tip ons, en als jouw tip leidt tot een mooie match, dan krijg jij van ons een ticket voor een festival naar keuze! Delen =❤️Nu geen tijd?Meer informatie over deze vacature? Bel of mail Marloes Kuik.Waarom Amacom?
  • Inhoudelijk
  • Kennis van de bureauwereld
  • Slagvaardig
  • Flexibel
  • Informeel
  • Betrokken
  • Groot netwerk
TIPS NODIG?Blaas ons van onze bank af met jouw indrukwekkende CV/portfolio/motivatie!.slide" data-cycle-log="false" data-cycle-fx="scrollHorz" data-cycle-timeout="0" data-cycle-pager=".block-procedure .pager" data-cycle-pager-template="" data-cycle-prev=".block-procedure .prev" data-cycle-next=".block-procedure .next" data-cycle-allow-wrap="false">1. BE ORIGINALBij AMACOM maken we het graag persoonlijk; je bent bij ons geen nummer en we zijn benieuwd naar wat jij écht wil. Dat neemt niet weg dat we veel sollicitaties binnen krijgen en je maakt ons werk een stuk leuker door jezelf op een creatieve, onderscheidende manier te presenteren. Oh, en naast dat het ons werk leuker maakt, is het natuurlijk ook een goede kans om alvast te laten zien waarom we niet om jouw creatieve persoonlijkheid heen kunnen. ;-)2. BE SOCIALWe gaan je een geheimpje verklappen waar je hopelijk niet al te veel van schrikt. Het eerste dat we doen na het bekijken van je CV is je opzoeken op LinkedIn. Kunnen we je makkelijk vinden? Staat alle relevante en up to date informatie erop? We willen een zo volledig mogelijk beeld van jou als persoon krijgen, dus grijp LinkedIn aan als kans om ons nog net even wat meer over jezelf te vertellen.3. BE EXPLICITWees duidelijk in wat je wilt, wat je zoekt, wat je aanspreekt in de functie waar je op solliciteert en alles dat verder voor jou van belang is. Heb je nog vragen? Stel ze! Laat zien dat we geen standaard motivatiebrief toegestuurd krijgen, maar dat je hebt nagedacht over de functie.4. DOUBLE CHECKAls je een prachtig CV, een verpletterende motivatiemail en eventueel een mindblowing portfolio hebt gemaakt, lees alles dan nog even kritisch door. Staan er geen typefouten in je mail? Heb je de naam van degene aan wie je mailt goed geschreven? Doe de dingen met aandacht. Het kan net het verschil maken!5. NEXT STEPYES, je wordt uitgenodigd voor een gesprek bij dat ene toffe bureau waar je zo graag aan de slag wilt! Je bent enthousiast, maar ook een beetje nerveus. Mogen wij je een paar tips meegeven?

Amacom