
Facilitair projectmanager
- Zuid-Holland
- € 4.000-5.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je gaat aan de slag als facilitair adviseur bij een grote gemeente. Je begeleidt de aanbesteding voor een nieuwe koffieleverancier en je bent bezig met beleidsontwikkeling en huisvestingsprojecten;
- Je bent verantwoordelijk voor het facilitaire team van de GGD op verschillende locaties. Je stuurt de service desk aan, de handyman, de receptionistes en zorgt voor optimalisaties aan o.a. het FMIS;
- Je bent locatiemanager facilitair bij een middelbare school. Je realiseert een verbeterslag in de processen en de dienstverlening op het facilitaire domein;
- Je doet onderzoek en geeft advies bij een grote Stichting over een toekomstbestendige facilitaire organisatie inrichting.
- Een salaris tussen de € 4.000,- en € 5.000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van je werkervaring;
- Een leaseauto, laptop en mobiele telefoon;
- Een tantièmeregeling;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen en bedrijfsfitness en een NS-businesscard;
- Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsprogramma’s zoals het Personal Leadership Programma.
- Benefits at Work, teambuilding- en kennissessies & gezellige borrels.
- Je hebt afgeronde wo of hbo opleiding, bij voorkeur in de richting van facility management;
- Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring binnen het facilitaire domein in de rol van projectmanager, adviseur of facilitair manager;
- Je bent communicatief sterk, organisatiesensitief en streeft vanuit je deskundigheid naar het beste resultaat;
- Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het facilitaire domein door het schrijven van blogs, opiniestukken en- of door een bijdrage te leveren aan onze naamsbekendheid middels workshops of gastcolleges.
ROC