
Administratief medewerker inkoop
- Hellevoetsluis, Zuid-Holland
- Vast
- Deeltijds
- Het aanmaken van nieuwe artikelen in ons ERP-systeem;
- Het aanmaken van goederenontvangstbonnen;
- Het controleren van facturen en zorgdragen voor de juiste afhandeling hiervan;
- Het oppakken van dagelijkse vraagstukken, al dan niet intern in samenwerking met de logistieke afdelingen en de financiële administratie als extern met leveranciers.
- Minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
- Ervaring met kostprijsberekening is een pré;
- Ervaring in het werken in een dynamische, commerciële en resultaatgerichte organisatie;
- Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
- Goede beheersing van MS Office-programma’s (MS Excel en MS Word) en ervaring.
- Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- Reiskostenvergoeding;
- Diverse scholingsmogelijkheden, waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Elke dag een heerlijke, verse lunch voor slechts € 2,45 per lunch;
- 25 verlofdagen per jaar (o.b.v. fulltime) en 8% vakantiegeld;
- Fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling met werkgeversbijdrage of de mogelijkheid om gebruik te maken van de fietsregeling;
- Gratis toegang tot Historyland in Hellevoetsluis;
- Middelloon pensioenregeling (60% premie-inleg door de werkgever).
deBanenSite