Assistent Controller

High Quality

  • Amstelveen, Noord-Holland
  • € 3.500-5.000 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
Leuk dat je solliciteert! We laten je binnen 2 werkdagen weten of deze rol bij je past.Telefonisch InterviewEén van onze recruiters belt je om de functie te bespreken en een online gesprek in te plannen.Online gesprekIn de online afspraak bespreken we in een uur de functie in detail met je.Gesprek bij opdrachtgever (max. 2)Je gaat langs bij de opdrachtgever, zodat je een compleet beeld van de functie en organisatie krijgt.ContractvoorstelJe ontvangt een aanbod dat je niet kunt weigeren.In dienstEven een handtekening zetten en je nieuwe baan kan beginnen!
  • Assistent Controller
Assistent ControllerAmstelveen | 32 - 40 uur | HBO | € 3500 - € 5000Kijk jij als finance professional verder dan alleen de boekhouding? Ben je daarnaast breed geïnteresseerd en wil je graag een zeer divers takenpakket? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor Transparant Solutions in Amstelveen zijn wij op zoek naar een Assistent Controller voor 32 - 40 uur per week.Over de organisatieTransparant is opgericht in 2000 in Amsterdam en is de specialist op het gebied van accounts payable recovery audtis. In de loop der jaren zijn zij gegroeid tot de toonaangevende aanbieder in Europa op dit gebied. Vandaag de dag bieden zij oplossingen voor procure-to-pay optimalisatie voor de grootste organisaties ter wereld. Op die manier helpen zij hun klanten om betekenisvolle inzichten uit hun gegevens te halen, hun processen te verbeteren en hun medewerkers te ondersteunen.Al meer dan twee decennia ontwikkelen zij hun eigen software, die de kern vormt van de diensten. Technologie is belangrijk, echter zijn het de professionals van Transparant die het verschil maken. Je bevindt je straks onder een internationale groep professionals met een schat aan ervaring en kennis op het gebied van gegevensbeheer, financiële analyse en auditing.Transparant is een internationaal georiënteerde organisatie en dat zie je terug in het personeelsbestand. Er zijn meer dan 30 verschillende nationaliteiten vertegenwoordigd en dit aantal is nog steeds groeiende. Deel uitmaken van Transparant betekent deel uitmaken van een internationale en levendige omgeving die vele verschillende culturen, persoonlijkheden en perspectieven omarmt.Wat je gaat doenAls Assistent Controller bij Transparant Solutions B.V. heb je een zeer breed takenpakket en ben je de primair de schakel tussen de Financieel Medewerker en de Finance Manager. Je verzorgt o.a. de operationele boekhouding van 5 bv's in Exact Online inclusief crediteuren- en debiteurenbeheer, facturatie, betalingen etc. Daarnaast ondersteun je de Finance Manager op het gebied van procesoptimalisatie, periodieke afsluitingen, rapportages en analyses.We zoeken iemand die het leuk vindt om verder te kijken dan alleen finance en zich ook actief wil bezighouden met o.a. payroll en diverse operationele cijfermatige HR werkzaamheden. Heb je hier nog geen ervaring mee? Niet erg, alle kennis en kunde is in huis om je dit te leren!Je takenpakket bestaat o.a. uit:
  • In samenwerking met het Finance team verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van 5 verschillende bv's
  • Beheren van de crediteurenstroom, factuurverwerkingen en betalingen
  • Toezicht houden op debiteurenbeheer, factuurverdeling en verificatie
  • Monitoren en verwerken van banktransacties
  • Beheer intercompany facturatie, inclusief reconciliatie
  • Rapportages genereren uit Lucanet
  • In samenwerking met HR het verzorgen van diverse HR administratieve taken zoals interne payroll en het bijhouden van de HR administratie (ziekte, verlof, afwezig, pensioen etc.)
  • Ondersteuning bieden bij diverse projecten die betrekking hebben op procesoptimalisatie en/of -verbetering.
Wie ben jijJouw functie bij Transparant gaat verder dan alleen de uitvoer van eerder genoemde taken. Je zult actief bijdragen aan de gezamenlijke kennis en de organisatie helpen om de hoge standaarden die zij voor zichzelf hebben gesteld, te handhaven. We zoeken voor Transparant een echte teamplayer die wil bijdragen en samen met de organisatie wil groeien. Samen creëren jullie een respectvolle werkomgeving waarin wordt geëxcelleerd dankzij continue verbeteringen. Daarin is ook veel ruimte voor jouw eigen unieke inbreng en initiatieven. Verder neem je het volgende mee:
  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een relevante financiële opleiding
  • Ruime ervaring op de boekhouding, ervaring met payroll en/of HR administratie is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Goed begrip van Excel en zijn functies
  • Klantgerichte mindset met het vermogen om effectief te communiceren met zowel interne als externe stakeholders
  • Verder ben je nauwkeurig, hands-on, positief ingesteld en beschik je over een groot verantwoordelijkheidsgevoel
Wat je krijgtJe komt terecht in een enthousiast, professioneel en gemotiveerd team. Er is sprake van een open bedrijfscultuur die is gebouwd op positieve constructieve betrokkenheid, integriteit, openheid en verantwoordelijkheid. Verder kan je het volgende verwachten:
  • Bruto fulltime salaris tussen €3.500 en €5.000, afhankelijk van senioriteit en ervaring
  • 8% vakantiegeld
  • Zeer royale bonusregeling (combinatie van individuele en bedrijfsprestaties)
  • Hybride thuiswerkbeleid (50/50), met de mogelijkheid om ook vanuit het buitenland te werken.
  • 25 vakantiedagen en 1 'Baaldag' voor als je niet uit je bed kunt komen
  • Aantrekkelijke pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Iedere donderdag een borrel en daarnaast gedurende het jaar diverse uitjes zoals: kerstdiner, nieuwjaarsborrel, zomer-BBQ etc.
High Quality Recruitment ondersteunt Transparant Solutions B.V. exclusief in deze procedure. Dit betekent dat reactie van andere bureaus niet op prijs worden gesteld. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen worden verstuurd naar Mike van Duijn, bereikbaar via m.vanduijn@high-quality.nl of via 06 15 39 71 45.Gerelateerde vacaturesVeghel | 32 - 40 uur | MBO | € 3500 - € 4250Voor onze opdrachtgever, een familiebedrijf uit Veghel en betrouwbare kracht in de Automotive, zoeken wij een salarisadministrateur voor 32-40 uur per week.Amstelveen | 24 uur | MBO | € 2500 - € 3300Ben je goed met cijfers en vind je het leuk om op een school werkzaam te zijn? Voor de Cedergroep en bijbehorende school het Veenlandencollege in Mijdrecht zijn we op zoek naar een parttime Financieel Medewerker voor 24 uur per week. Je zal in deze functie zowel op de school werkzaam zijn, als op het bestuursbureau in Amstelveen.Apeldoorn | 32 - 40 uur | WO - HBO | € 3000 - € 3400Interessante Junior Business Controller vacature voor iemand die net is afgestudeerd of een aantal jaar ervaring heeft, waarin je verantwoordelijk bent voor meerdere werkmaatschappijen en daarin het aanspreekpunt voor management en directie. Je komt te werken bij één van de snelst groeiende softwarebedrijven van Europa. Een organisatie met uitstekende concrete doorgroeimogelijkheden! Je bent hiervoor 32 - 40 uur per week beschikbaar.ContactKantoor Randstad:
Burgemeester Pabstlaan 10C
2131 XE HoofddorpKantoor Brabant:
Frederiklaan 10e
5616 NH EindhovenOnze dienstenMeest gezochte professionalsContactOnze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.

High Quality