Office Assistent/ Receptioniste

Page Personnel

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 42.000-48.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 13 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
  • Plannen en organiseren van vergaderingen (direct contact met collega's uit verschillende Europese landen).
  • Assisteren bij lokale marketingactiviteiten.
  • Beheren van lokale contracten met leveranciers voor het Amsterdamse kantoor.
  • Office Management (meer dan alleen het beheren van contracten).
  • Af en toe receptie-werkzaamheden, zoals het beheren van de centrale mailbox, inkomende telefoontjes via het algemene nummer en het verwerken van inkomende en uitgaande post.
Ben jij per direct beschikbaar als Office Coordinator/ Facilitair Coördinator? Sluit je aan bij een dynamisch team en help mee aan de groei van een snelgroeien
  • 1-2 jaar ervaring als office assistent, receptionist, personal assistent of office manager;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • De functie kan worden uitgevoerd in 24-32 uur per week;
  • Locatie: Amsterdam Zuid;
  • Per direct beschikbaar om te starten.
Onze cliënt is een wereldwijd opererend, familiebedrijf in de farmaceutische sector met hoofdkantoor in Duitsland, bekend om zijn innovatieve benadering van humane en diergezondheid. Het bedrijf is actief in meer dan 100 landen en hecht veel waarde aan duurzaamheid en langetermijnoplossingen in de gezondheidszorg.
  • Salaris: €3.000 - €4.000 bruto per maand (o.b.v. 40 uur);
  • Contract: 1 jaar;
  • Reiskosten: Volledig vergoed;
  • Vakantiedagen: 25;
  • Pensioenregeling: Inclusief;
  • Extra 's: Snacks op kantoor;
  • Beschikbaar voor 24-32 uur;
  • Ontwikkelingsbudget: €500 voor persoonlijke ontwikkeling (beschikbaar na 6 maanden in dienst);
  • Een mooie locatie in Amsterdam, Zuid.

Page Personnel