klantenservice medewerker, Groendus B.V

Randstad

  • Den Haag, Zuid-Holland
  • € 2.400-2.700 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 24 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij gepassioneerd over duurzaamheid en enthousiast over het bevorderen van een milieuvriendelijkere wereld? Heb je plezier in het helpen van zowel individuele klanten als bedrijven? Ben je op zoek naar een rol met uitstekende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling? Als dat het geval is, dan zou jij wel eens de perfecte kandidaat kunnen zijn voor de functie van klantenservice medewerker bij Groendus. In deze rol begeleid en ondersteun je klanten, zowel nieuw als bestaand, gedurende het hele proces, van de eerste intake tot en met de oplevering van de installatie van elektrische laadpalen. Hierbij vervul je een centrale rol en draag je actief bij aan het succes van het project. Hoe tof is dat? wat bieden wij jou
  • Uitzicht op een vast contract
  • Veel doorgroei- en ontwikkelings mogelijkheden
  • Gedeelte thuiswerken
  • Gezellig en kleinschalig klantenservice team
  • Werk in een jong en frisse start-up
  • Modern kantoor naast Utrecht Centraal
wie ben jijEen volle mailbox en een roodgloeiende telefoon schrikken jou niet af. Jij bent stressbestendig en in staat om de juiste prioriteiten te stellen. Als klantenservice medewerker bij Groendus ben je goed in plannen en heb je oog voor detail. Werken in een team geeft jouw energie.Je geniet er echt van om mensen te helpen en beschouwt het als een uitdaging om voor elke klantvraag de beste oplossing te vinden. Dankzij je oprechte interesse en empathisch vermogen ben je in staat om de juiste vragen te stellen en zo tot de kern van iemands vraag te komen.Om succesvol te zijn in deze rol, breng je de volgende kwaliteiten en vaardigheden mee:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau:
  • Jouw Nederlandse taalkennis is uitstekend in zowel woord als geschrift:
  • Je hebt al enige ervaring in de klantcontactbranche.
wat ga je doenAls klantenservice medewerker bij Groendus ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen over de aangeboden laadpalen. Dit omvat het beantwoorden van vragen van zowel bestaande klanten met een laadpaal van Groendus, als klanten die er een hebben besteld. Je kunt bijvoorbeeld gebeld worden door een klant die meer wil weten over de installatiedatum van hun laadpaal, of je ontvangt een e-mail over een betalingsvraag. Het is jouw taak om de klantvraag grondig te onderzoeken en ervoor te zorgen dat de klant zo snel mogelijk het juiste antwoord krijgt.
  • Telefonisch en per mail te woord staan van bestaande en nieuwe klanten:
  • Zo nodig sta je collega's bij en ondersteun je bij andere taken:
  • Aanpassen van informatie in de systemen.
waar ga je werkenGroendus is een bloeiende start-up en een nieuw energienetwerk dat gericht is op zakelijk Nederland. Hun missie is om samen te streven naar 100% schone energie en ze staan klaar om ondernemers te ondersteunen die deze visie delen.Een van de producten die Groendus aanbiedt, zijn slimme laadpalen voor elektrische auto's, waar jij vragen over zal beantwoorden.In het moderne, groene kantoor is een prettige sfeer. Je werkt samen met ongeveer 10 collega's op de customer care afdeling. Naast het harde werken is er ruimte voor gezelligheid, met regelmatige borrels en gezamenlijke lunches.
  • Werken naast Utrecht Centraal:
  • Een fijne en vriendelijke sfeer in een modern kantoor:
  • Een hard groeiende organisatie.
sollicitatieBen je enthousiast geworden? Aarzel dan niet en solliciteer direct via de button. Mocht je nog vragen hebben over de vacature van klantenservice medewerker mail ons dan via recruitment.rci@nl.randstad.com. Wij zijn heel benieuwd wie je bent, wat je komt brengen en natuurlijk waar je precies naar op zoek bent.

Randstad