
Officemanager Parttime
- Helmond, Noord-Brabant Nuenen, Noord-Brabant
- € 2.900-3.500 per maand
- Vast
- Deeltijds
- Ontvangen van gasten en klanten bij de receptie
- Beantwoorden van internationaal telefoon- en mailverkeer
- Beheren van inkomende- en uitgaande pakketten en post
- Administreren en bijhouden van inkoopfacturen
- Onderhouden en bijwerken van het receptiehandboek
- Barista-service
- Beheren en bestellen van kantoorbenodigdheden
- Eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken en beheer van facilitaire afspraken
- Onderhouden en bijwerken van het receptiehandboek
- Beheer van contracten, bestellingen en facturen met niet-zakelijke externe leveranciers
- Organiseren en voorbereiden van personeelstrainingen
- Vragen van medewerkers beantwoorden op HR gebied
- Schakelen met het Hoofdkantoor omtrent personeelsvraagstukken
- Ondersteuning bij onboarding van nieuwe collega's zoals het uitgeven van toegangspassen en beheren van het personeelshandboek
- Meerdere jaren ervaring binnen een vergelijkbare administratieve rol
- Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Beschikbaar voor 28 tot 32 uur per week verdeeld over 5 dagen per week
- Een salaris tussen € 2.900,- en € 3.500,- bruto per maand op basis van 40 uur per week
- Een parttime voor 28 tot 32 uur per week verdeeld over 5 dagen
- Werktijden flexibel in te delen van 08.30 tot 17.30 uur, werken onder schooltijden is daarbij een optie
- Oneindige mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling
- Een hypermoderne werkomgeving met een relaxte werksfeer
- 25 vakantiedagen
- Je krijgt een laptop van de zaak
- Reiskostenvergoeding bij een afstand meer dan 10 kilometer
- Er is een goed bedrijfsrestaurant aanwezig met warme maaltijden
- Een verantwoordelijke en zelfstandige functie binnen een internationale omgeving
- Er wordt niet overgewerkt binnen deze organisatie
- Je kunt gemakkelijk parkeren voor de deur