Skilled Servicedesk medewerker

ITEquals3

  • Leerdam, Zuid-Holland
  • Vast
  • Deeltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van calls, afhandelen van emails e.d. over problemen in de technische architectuur en database omgevingen evenals applicaties en totale informatie architectuur van de klanten vanuit kantoor.Je werkt in teamverbandVoornaamste taak binnen de dagelijkse werkzaamheden is het aannemen en registeren van calls zowel per telefoon als email en vervolgens het analyseren van het probleem / de problemen, waar mogelijk oplossen van het probleem, incident, issue of doorverwijzen naar een collega specialist.Vervolgens de voortgang bewaken en terugkoppelen naar klanten.Telefonisch wordt je geacht een goede analyse te kunnen maken zodat de beschrijving van het probleem zo compleet mogelijk is, om het vervolgens in het call registratie systeem vast te leggen.Waar nodig kan je 1e / 2e lijn storingen en incidenten in de technische architectuur en complexe database omgevingen of applicaties en software systemen, analyseren en oplossen. Hiervoor heb je rechtstreeks contact met de opdrachtgevers per telefoon of email en ben je verantwoordelijk voor het aanpassen of aanvullen van technische documentatie en configuratie databases.Complexe problemen weet je te analyseren en door te geven aan 2e / 3e lijn en senior database beheerders of systeem architecten of applicatie beheerders en software developers.Omgeving:WindowsVMWareOracle databasesSQL Server databases * PostgreSQLOTAP omgevingenFirewalls * Linux
  • Shellscripting
Table spaces SQL Server en OracleAPEXOutsystems * Cloud stack – Azure, AWS, OracleFunctie-eisenWij zoeken een gedreven service desk/helpdesk professional met enige ICT infrastructuur of software development ervaring en bij voorkeur ook enige database ervaring met MS SQL of Oracle databasesJij denkt in kansen en niet in beperkingen en bent voortdurend op zoek naar de tevreden klantJij kent jouw beperkingen en weet bijtijds door te geven aan 3e lijn en senior collega’s en vervolgens de voortgang te bewakenKlantvriendelijk en ervaring met “lastige” klanten.Vindt luisteren belangrijker dan praten.Jij hebt een scherp gevoel voor prioriteitenAnalytisch en systematischResultaatgerichtWil graag blijven leren.Voor een junior een opstap mogelijkheid naar SQL Server of Oracle DBA of ApplicatiebeheerderAfgeronde Bachelor of MasterOFMBO niveau4 met enkele jaren relevante ervaringMinimaal 1 jaar recente en aantoonbare ervaring als support medewerker / helpdesk medewerker / service desk medewerker – bij voorkeur in een complexe omgevingOFMinimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als database beheerder of applicatie beheerder or software developer die het leuk vindt op veel klant contact te hebben en wil overstappen naar support / skilled service desk. * Ervaring met Oracle databases is handigErvaring met SQL Server is een grote préErvaring met SQL queries en table spaces is handigPraktische ervaring met werken binnen een Unix/Linux omgeving is handig * Praktische ervaring met werken binnen een Windows omgeving is handigKennis en ervaring met ITIL processen is wenselijkAanvullende relevante opleidingen is een grote préIn staat om goede rapportages en documentatie op te stellenGoede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal – zowel mondeling als schriftelijk is vereistCollegiaal en betrokkenBereidheid tot het volgen van opleidingen en trainingenLeuk vinden om kennis te delen met collega’sBachelor of Master ICT Starters met enige ervaring (3-6 maanden) en die het leuk vinden om met nieuwe technologieën te werken, worden ook uitgenodigd om te reageren!Wij zoeken een medewerker voor de skilled servicedesk / helpdesk, voor uitbreiding van het team van het klantBedrijfOnze klant is een dienstverlenende organisatie binnen de ICT sector die vanuit een Managed Services afdeling verantwoordelijk is voor het beheren, aanpassen en vernieuwen van ontwikkelde applicaties en databases evenals de bijbehorende technisch landschap van hun klanten.Naast het beheer werkt het bedrijf aan vernieuwende ICT applicatie projecten bij organisaties zoals CoolBlue, Bol.com, NS, ProRail, Vopak, AMC en UMC, Heineken, Hogeschool Utrecht, Bakker Barendrecht, Provincie NoordHolland, Welzorg, Gemeente Amsterdam en Gemeente Den Haag, AHOLD, Eneco etc.Alle projecten kenmerken zich door een zekere complexiteit en het gebruik van nieuwe technologieën.Tot slot kenmerkt onze opdrachtgever zich door de grote zorg en aandacht die zij besteden aan alle medewerkers, hun ontplooiingsmogelijkheden en delen van kennis en ervaring en trainingen.Vanuit IT=3 doen wij inmiddels ruim 21 jaar recruitment activiteiten voor het bedrijf en kennen deze organisatie goed.Op de Managed Services afdeling worden ongeveer 1300 databases dagelijks beheerd, evenals de ontwikkelde applicaties conform de afgesproken SLA.Tot slot worden hier de technische infrastructuur omgevingen beheerd.Voor het team van applicatie en database beheer, zoeken wij namens onze klant uitbreiding.Managed Services heeft ISO certificering en werkt conform de afgesproken procedures om de kwaliteit van systemen te waarborgen.BedrijfscultuurOnze opdrachtgever is informeel en doet veel voor de medewerkers in de vorm van Gilds, trainingen, buitengewoon verlof, delen van kennis en expertise tijdens kantoor tijden, sociale activiteiten, kennismiddagen etc.Het is een goede werkgever met een zeer uitdagende omgeving.Er wordt veel waarde gehecht aan kwaliteit en professionaliteit.Medewerkers vinden het leuk om kennis en ervaring te delen met elkaar. Maar ook tijd te nemen voor sociale activiteiten.Goede doorgroeimogelijkheden.Tot slot maatschappelijk zeer actief en duurzaam.Oracle Gold PartnerFairtrade CompanyWinnaar van de Cloud Implementation Excellence IaaS & PaaSWat biedt het bedrijf:werken bij een succesvol bedrijfwerken met de nieuwste technologie op het gebied van Oracle en Microsoft en Cloudaansprekende projecteninnovatiewerken in projecten met een grote verscheidenheid aan disciplineseen pragmatische cultuureen team van goed opgeleide collega’s waarbij plezier in het werk centraal staateen hoge mate van zelfstandigheid bij het uitvoeren van opdrachtenuitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met daarbinnen veel keuzevrijheid * de mogelijkheid om parttime te werkenveel mogelijkheden om cursussen/opleidingen te volgen, certificaten te behalen en te leren van de kennis en ervaring van collega’sde mogelijkheid om deel te nemen aan (internationale) congressende mogelijkheid om thuis te werken – hybride zelf in te vullenGoede arbeidsvoorwaarden o.a.marktconform bruto maandsalariscalamiteiten verlofzorg verlofonbeperkt budget voor opleidingen en trainingeneind jaar bonus regeling op basis van persoonlijke KPI (gelijk aan een 13e maand)goede pensioen voorzieningruime mobiliteitsregeling (reiskosten, openbaarvervoer kosten of leaseauto)laptop * een goed balans tussen werk en privé – veel vrije tijd en goed aantal vakantiedagenmobiele telefoon vergoedingonkostenvergoedingflexibele werk tijdengoede bereikbaarheid zowel per auto als openbaar vervoermogelijkheid tot parttime werken.ruime parkeergelegenheidmogelijkheid en goede voorzieningen voor thuiswerken – hybridegoede lunch voorzieningenfitness ruimteduurzaam kantoor gebouwgoed balans tussen werk en privédeskundig en enthousiast team

ITEquals3