
Business & Facility Support Medewerker
- Schiedam, Zuid-Holland
- € 2.700-3.300 per maand
- Vast
- Voltijds
Samen kijken we naar jouw wensen en competenties en maken een persoonlijk groeipad. We bieden jou de mogelijkheid om je aan te sluiten bij Facilicom Academy waarin je wordt klaargestoomd voor verschillende senior of leidinggevende posities. Kortom, dit is de ideale plek om jezelf te ontwikkelen en je carrière een vliegende start te geven!Wat ga je doen?
Als Business & Facility Support Medewerker maak je deel uit van onze Business Support afdeling en ben je de rechterhand van de klantmanagers die toezien op het nakomen van de contracten bij onze klanten.Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s op de klantlocaties en leveranciers waar wij werk aan uitbesteden. Je ondersteunt de klantmanagers in alle administratieve en procesmatige aspecten van onze facilitaire dienstverlening.Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Beantwoorden van vragen vanuit de klantmanagers, klanten en leveranciers over facturatie en servicelevering;
- Verwerken van contractgegevens, facturen en mutaties;
- Maken van klantgerichte rapportages en het analyseren van facilitaire kosten;
- Adviseren van klantmanagement in jouw vakgebied;
- Meewerken aan verbeterprojecten binnen onze dienstverlening.
- Een telefoon en laptop om je werk goed te kunnen uitvoeren;
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.700,- en € 3.300,- o.b.v. 40 uur;
- Reiskostenvergoeding;
- Thuiswerkvergoeding;
- Een Facilicom Academy met opleidingsmogelijkheden op maat;
- Een transparante werkomgeving met korte lijnen;
- Een gezellig, enthousiast team met humor en gedrevenheid;
- Veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
- Jong Facilicom met gave events;
- Toegang tot het Sociaal Fonds.
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld in facilitaire dienstverlening, bedrijfskunde of een vergelijkbare richting;
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, en hebt oog voor detail zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen;
- Je bent klantgericht en proactief;
- Je bent communicatief vaardig, houdt het overzicht, ook als er veel tegelijk speelt;
- Je vindt het leuk om processen te begrijpen én te verbeteren, en denkt graag mee over hoe dingen slimmer en efficiënter kunnen: bijvoorbeeld met nieuwe technieken, zoals AI en RPA;
- Je bent betrokken op de afdeling en draagt bij aan een fijne werksfeer.